Tagok >> Seboendre >> 156 SW 1.9 JTD 16V 150Le >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTD 16V 150Le
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Szűrke
Alsó lengőkar 2db
Felső lengőkar 2db
Hátsó keresztlengőkar
Hátsó hosszlengőkar 2db
Csonkállvány szilent 2db
Vezérlés szett
Vízpumpa
Olaj (motul)
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Üzemanyagszűrő
Műszaki vizsga: 32000 Ft
Összesen: 202800 Ft
Munkadíj: 85000 Ft
Összesen: 319800 Ft
És koppanás metes végre :)
Óra állása: 251527 Km
Tegnap este arra lettem figyelmes, hogy a bal oldali visszapillantóm lifeg minden irányba és konkrétan le tudom emelni a helyéről. Belekukkantottam és egyből látszott, hogy a biztosító gyűrű csúszott le a helyéről. Szétszedni a tükröt még nem volt nagy művelet köszönhetően szasza(SW) blogjának de a gyűrű helyrerakása egy kész rémálom volt. Jó kemény rugó, amit kézzel nem lehet összenyomni. Próbálkoztam mindenféle módszerrel, végül két satu segítségével sikerült a helyére pattintani. Hogy mennyire lesz tartós azt nem tudom. De gyanítom hamarosan beszerzek egy szerkezetet és kicserélem. Ha egyszer leugrott, lefog megint.
Sajnos megadta magát a turbó és a cooler közötti cső. Érdekes sziszegő hangja volt, így egyértelművé vált, hogy esedékes a cseréje. Egy-két napra muszáj volt orvosolnom egy kis duct tape-pel. Néhány kilométerig tökéletes volt, majd utat talált magának a levegő ezután már fütyülő hangot adott ki. :) Néhány perces művelet volt és az autónak újra volt ereje. Hogy mitől ment szét, azt nem tudom. Este leállításnál még rendben volt, reggel első indulásnál már hallatta a hangját.
2017 Október 1-én került tulajdonomba az autó.
Első gondom a termosztáttal akadt novemberben, vagyis ekkor derült ki a hiba. 218000 km volt ekkor az autóban. Sajnos nem érte el az üzemi hőfokot, vagyis kb 40-50 foknál szemiképpen sem ment feljebb a hőmérséklet. Kapott egy új Behr termót, azóta tökéletesen teszi a dolgát. Cserénél az összes ide tartozó bilincset is cseréltem és kapott új fagyállót is.