Tagok >> Lörke >> 159 Ti 2.0 JtdM >> Blog
- Típus:159 Ti 2.0 JtdM
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Metál fekete
>> Szerviz2018-11-05
A vákumpumpa tömítés után nem szűnt meg az olajszivárgás. Ránézésre egy az egyben szelepfedéltömítés tömítés gyanús volt. Szépen látszott hogy csak a hengerfej és a szelepfedél közül jön az olaj oldalt és a sarkán. Már kerestem szervízt ehhez (én nem próbálkozok porlasztó kiszedéssel), és lelki szemeim előtt komoly munkadíjak, beletört porlasztók lebegtek.
Aztán kaptam egy ötletet, az ölajbeöntő tömítést. Leszedve a beöntőt látszott, hogy onnan jön. Csalóka volt, mivel a beöntőnél leszívárgó olaj (takarásban) a szelepfedél és hengerfej illesztésig folyt, majd közöttük szabályosan előrefolyt, ezért tűnt szelepfedél tömítésnek. A beöntő tömítés filléres tétel.
Olajszivárgás megszűnt.