Mutasd

>> Szerviz2017-09-16

Folyamatosan érezni lehetett a hűtővíz illatát és nyoma is volt a motortérben, először a felső csőre gondoltunk (meg is lett véve), de a cserénél kiderült, hogy a hűtő csonkja van eltörve (benne maradt a csőben).
Új hűtő megvéve és beszerelve, újra feltöltve új fagyállóval.
Ha már megbontottam a bejáratást követő olajcserét is megejtettem. Selénia 20k 10W-40 olaj és Mann Filter olajszűrő.
Az olajfogyasztás megszűnt.

Kilométeróra állás: 276800 km

 
>> Tuning és extra2017-08-12

A kocsit acélfelnivel és téligumival vettem, a terv az volt, hogy amint lehet kap egy alufelnit, nos mindig volt valami nyűgje így ez eddig halogatva lett.
Eredeti Alfa felni 16"-os mérteben és egy alig használt Bridgestone Turanza gumiszett.

 
>> Szerviz2017-07-27

A motor folyamatosan zabálta az olajat (1200 km alatt 2 liter), nincs mit tenni teljes motor generál.
Hengerfej teljesen felújítva, új dugattyúgyűrű és hajtókarcsapágy, a bejáratós időszakra Eneos 10W-40 olajat kapott.

Kilométeróra állás: 274000 km

 
>> Szerviz2017-06-03

A vízhőfokom soha nem érte el a 90 °C-ot. Termosztát hiba, megkapta a gyári Behr termosztátot és új fagyállót, valamint lecseréltem a standard bilincseit jobban szerelhető változatokra.

Kilométeróra állás: 272800 km

 
>> Szerviz2017-05-13

Megvétel után másnap kiderült, hogy a motorba nincs olaj, ami azért furcsa mert átvételkor még volt. Kiderült, hogy a nagyon tanult előző tulaj a hengerfej tömítést rosszul rakta be és elcsavarodott, így kiverte az összes olajat.
No sebaj, a kötelező olaj és vezérlés cserével együtt megoldva ez is.

Kilométeróra állás: 272412 km