Sajnos a rozsda nem kímélte az enyémet se, mindkét küszöb kilakatolva, rücsizve és festve. Extraként lelett cserélve a jobb oldali visszapillantó mert lepattogott a fekete matt rész és lötyögött is.
Kilométeróra állás: 284200 km
Felkerültek a nyári gumik. Egy gumin volt sajnos egy lassú defekt, de aprópénzért megcsinálták.
Kiégett egy helyzetjelzőm és egy tompítottam. Így az egész garnitúrát cseréltem, helyzetjelzőnek Hella égő került, tompítottnak OSRAM Silverstar H7.
A Marsonál beállítva a fényszóró
Kilométeróra állás: 281700 km
A kedves ott hagyott a forgalom közepén. A motor tekert de nem indult, rátettem gépre és egyből mutatta mi a gond....Holtponti jeladó.
Beszereztem az új Bosch jeladót és egy nőgyógyász ügyeségével kicseréltem. Hibakód kiütve mostmár jó minden.
Kilométeróra állás: 279850 km
A hátsó kerékcsapágyaknak már eléggé hangja volt, így a tél előtt úgy döntöttem ezt is megcsinálom rajta.
Nem kis szenvedések árán sikerült feltenni az új QWP csapágyakat.
A téli kerekek is felkerültek (előre vadonatúj Hankook i Cept RS 2)
Kilométeróra állás: 279650 km
A hátsó fékek elég viseletesek voltak, így megkapta a cserét. Brembo féktárcsa és fékbetét került a járgányra.
Kilométeróra állás: 278460 km
Folyamatosan érezni lehetett a hűtővíz illatát és nyoma is volt a motortérben, először a felső csőre gondoltunk (meg is lett véve), de a cserénél kiderült, hogy a hűtő csonkja van eltörve (benne maradt a csőben).
Új hűtő megvéve és beszerelve, újra feltöltve új fagyállóval.
Ha már megbontottam a bejáratást követő olajcserét is megejtettem. Selénia 20k 10W-40 olaj és Mann Filter olajszűrő.
Az olajfogyasztás megszűnt.
Kilométeróra állás: 276800 km
A kocsit acélfelnivel és téligumival vettem, a terv az volt, hogy amint lehet kap egy alufelnit, nos mindig volt valami nyűgje így ez eddig halogatva lett.
Eredeti Alfa felni 16"-os mérteben és egy alig használt Bridgestone Turanza gumiszett.
A motor folyamatosan zabálta az olajat (1200 km alatt 2 liter), nincs mit tenni teljes motor generál.
Hengerfej teljesen felújítva, új dugattyúgyűrű és hajtókarcsapágy, a bejáratós időszakra Eneos 10W-40 olajat kapott.
Kilométeróra állás: 274000 km
A vízhőfokom soha nem érte el a 90 °C-ot. Termosztát hiba, megkapta a gyári Behr termosztátot és új fagyállót, valamint lecseréltem a standard bilincseit jobban szerelhető változatokra.
Kilométeróra állás: 272800 km