Megtörtént az olajcsere és klímatöltés.
Kilométeróra állás: 260850 km
Kicserélve a kézifékkötél, a régi elrozsdált és megszorult.
Kilométeróra állás: 250200 km
Küszöb elején, valamint a kerékjárati ívben meginduló rozsda eltávolításra került. 2K alapozó és színrefújás megtörtént, plusz kapott egy védőfóliát is.
Küszöbök belső üregvédelme megcsinálva, 1 kg üregvédő került a küszöbökbe.
Megtörtént a 10.000 km-es olajcsere és az összes szűrő cseréje. Pluszba cserélve a rendszámtábla világítás.
Kilométeróra állás: 250160 km
Hála a magyar utak nagyszerű állapotának, egy híd dilatáción való áthajtás után eltört a bal első rugóm.
A szervizben azt javasolták, hogy legyenek cserélve a lengéscsillapítók is, mert nagyon el voltak korrodálva a rugótányérok.
Kayaba rugó és gyári lengéscsillapító került a kocsiba.
Kilométeróra állás: 247450 km
Megérettek a hátsó fékek a cserére. A jó szerencsém most is kitartott és a nyereg tartó vezető tüskéje meghajlott és megszorult a bal oldalon, így az egy délutános meló sajnos két napra hízott. A tüske cseréje meglepően egyszerű és olcsó.
Rotinger fúrt mart tárcsa + Brembo fékbetét került a kocsira.
Kilométeróra állás: 243904 km
Leadtam szervízbe a kocsit, amik cserélve lettek:
- Bal felső lengőkar,
- Jobb hátsó rugó,
- Összes stabilizátor pálca,
- Olaj és szűrők (Selénia WR Pure Energy 5W-30).
Sajnos egy előre nem látható hiba miatt (eltört az olajszűrőház fedele) az egy napos szervíz egy hetes lett.
Kopogások, nyikorgások megszűntek a futóműben. Elsőre a Selénia sokkal jobbnak tűnik, mint a Mobil1, ami eddig a kocsiban volt.
Kilométeróra állás: 240900 km
Felkerültek a téli gumik. Elsőre nagyon jónak tűnik.
Kilométeróra állás: 240400 km
A mai napon elhoztam az új téligumikat. Barum Polaris 5 225/45 R18 méretben. Hamarosan felnire kerülnek.
Kilométeróra állás: 239750 km
Kiégett a bal oldali tompítottam elől. Párban cserélve, a helyére Osram került.
Kilométeróra állás: 236250 km