Úton hazafelé, szokásos közepes díjszabású gyorshajtásos tempomattal egyszer csak beesett mögém egy E60 530D. Lévén nem BMW-s szerető egyénként gondoltam hát most emberedre akadtál és hát ahogy szolidan illik a BMW-s tolás(pedig külső sáv hajnalban üres pálya mellett) Után csak füstnyelés lett(korom:D).
Talán egy fél perccel később (itt már azért egy magasabb díjkategóriába lépett a gyorshajtás) Forma 1 feelingű füstöt eregettem. Azonnal félreáll, motor 4 mp-ig ketyeg majd leállít (jelen esetben szartam a turbóra)
Kocsiból kipattanva látom a BMW-s szépen elgurul mellettem 200 körül és marhára röhög(anyukád).
Motorháztető nyít, agyvérzés elkap, meg még kétszer is, de elkezdtem gondolkodni hogy ha üres a pálya hogy vetem most ki magam egy kamion elé.....Hát sehogy így kénytelen voltam megnézni honnan az olaj. Kartergáz szűrőről cső lelőve (azon csodálkozom nem a holdon találtam meg). Na akkor sanszos a dolog hogy ez drága lesz.
Volt egy marha nagy mázlim, mert pont megállt mellettem egy alacsony "rakteres" tréler amire fel lehetett rakni az ültetett szarolaszom.
Pécelre érve Accus Lajos úr jött egyet szemlézni majd közösen sírni és CZ Gábort ajánlani :D
Az autó 2 hét múlva már a műhelyében állt, de ha már darabokra szedjük az autót akkor a hátralevő tuningok is bekerülnek (2260v nagy cooler kevlar)
>> SzervizAlfa 156 Sw 2.4 20v // 2018-08-26