- Típus:159 SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2011
- Színe:Szürke
Elérkezett az ideje, hogy kicseréltessem a kettőstömegű + kuplung szettet az autóban. Nem is volt kérdés, hogy megint a D.Z-hez viszem a kocsit. Leadtam csütörtök délután, azt mondták, hogy szombat délután már kész is lesz. E helyett már péntek este csörögtek, hogy mehetek a kocsiért! A kuplung sokkal puhább, finomabb volt, nagy királyság! A boldogságom egészen szombat estig tartott, amikor is a pedál beesett éjjel 11 körül az Üllői Aldinál a körforgalomnál. Szerencsére van Europe Assistance a kocsin, jobb félni mint megijedni alapon. A tréler másfél óra után oda is ért, hogy a 8km-re levő házunkhoz elvigyék az autót. Vasárnap délelőtt fel is hívtam a szervízt, hogy valami nem jó, a kocsit trélerrel kellett hazaszállítattni. Gyorsan minden probléma nélkül ki is jöttek házhoz és megcsinálták Zoliék az autót. Kiderült, hogy csak egy drótból készült pöcök engedett el ami kinyomta az olajat. kb 30 perc volt a szerelés. Azóta mentem vele egy keveset és semmi érdemleges nem történt :)
Szervó
Észrevettem már egy ideje, hogy nagyon remeg a kormány alapjáraton. Hosszas utánajárás után arra jutottam, hogy lecserélem a szervóolajat, hátha megoldja a hibát. Szét szedtem a visszajövő ágat a gyorscsatlakozónál a hűtő mellett, majd egy műanyag csövet rádugtam, azt beletettem egy üvegbe. Párom elindította az autót 1-2mp-ig, amíg a tartályból az olaj le nem fogyott. Akkor megállította, utántöltöttem majd újra elindította. Így ment egészen addig amíg már nem jött az a barnás szmötyi a csőből. Utána légtelenítés, majd szintre töltés és kész is :) Határozottan jobb most a kormányzás, sokkal kevésbé remeg az egész kormány.
A beletöltött olaj Febi 6161 hidraulika folyadék volt, 2l kb 8 ezer forint.