Mutasd

>> Szerviz2019-11-28

Az elmúltak alapján gyaníthatóvá vált hogy nem okésak az injektorok állapota ennyi év után..

Közben olvastam itt amore-n hogy valaki egy V6-osban cserélt injektort EV1-ről EV6-ra. A gyári EV1 az 1 lyukon pisil, míg az EV6 az 4-en.
Ami jó nekem az a Bosch 0280155746, jelenleg annyira nem olcsó és egyszerű beszerezni újonnan, de találtam Ebayen egy eladót, aki használtakat, tisztítva válogatva ellenőrizve árul upgrade szetteket. 1700 visszajelzés és 0 negatív után úgy voltam vele hogy miért ne. (Ebay: “bavarianwerke” eladó)
A 0280155746 injektor szállított mennyiségben (~200cm3/min), ellenállásban (15.9 ohm) és méretben is kompatibilis a régiekkel, plug and play az egész történet. Még a védő gumi karikát is nagyjából rá tudtam húzni ami a boxereknél az injektoron van.

Lenne még a 0 280 155 823 -as injektor, ez BMW-ben volt gyárilag, az is jó lenne, olcsón beszerezhető, de az csak 14.5 ohmos. Szerintem el kellene azt is bírnia a motorvezérlőnek, de nem tudom milyenek a meghajtó tranzisztorok benne, ezért jobb a békesség alapon maradtam a 746-osnál.

Összehasonlítás? Sajnos nem tudok nyilatkozni arról hogy egy jó EV1 injektor és EV6 között milyen különbség van menet dinamikában, de az eddigi kétes állapotú EV1 és a jó EV6 között ég és föld a különbség.

Őszintén megmondva, megy mint a hülye most már, szépen beleforog a pirosba, egész jól veszi a lapot, az alapjárat is sokkal simább. Össze nem lehet hasonlítani azzal ami eddig volt annyira más a karakterisztikája a motornak, a hangja is elég állat. Most már kezdem érezni miért zeng néhány ember ódát ezekről a motorokról. :D Eddig nem voltam lenyűgözve.

Még meg kellene nézni mit lehet az alapjárati levegő csavarokkal kezdeni, mert pont alapjáratról még mindig mint ha torpanna egy picit, de fölötte nagyon szépen forog. Nem sok infót találtam még mit lehet ezekkel a motronic vezérlőkkel csinálni alapjárat környékén.