Tagok >> Alfás Theo >> 156 2.5 V6 24V
Blog
Az sw-k gyári állapotban nivomattal szereltek. Az idő vasfoga, a lengéscsillapítók rövid élettartama miatt ezek cserére érettek. Szétszedtem a futóműveket, gólyalábat. a két első gyári rugó az alsó műanyag borítás alatt szokás szerint törött volt. A hátsó nivomat tányérjai olyan rozsdásak, hogy azt Tovább »
Az sw-kben - nem mindegyik felszereltségben - gyárilag elhelyezésre került egy subwofer a csomagtartó bal hátsó felében. A mélynyomót bármilyen fejegység, mely a gyári ISO csatlakozó szerint van bekötve, képes meghajtani minden gond nélkül, mivel a mélynyomó teljes vezetékkötege a kocsi fő kötegébe Tovább »
Bontogatás bontogatás. Megállapításaim: 1. Osztrák autó létére nem is olyan rozsdás. De nagyon igénytelen tulaja miatt koszos és ápolatlan. 2. Amíg bírta a kocsi, addig mentek vele majd eladták, hogy ne kelljen sokat költeni egy 2.5 V6-24V-re. Ennek ellenére szépen néz ki, volt egy pillanatom, m Tovább »
Kellett egy donor, a csajos kocsi javításához. Megtaláltam, alkudtam rá, elhozattam... Otthon jobban szemügyre véve kiderült, hogy a vezérműszíj nem szakadt. Ellenőrzés szoftveres átnézés majd indítás és életre kelt a V6 24V-s vasparipa. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6 24V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Black 821/A
- Jellemzők:
Q-system V6 24V