Mutasd

>> Szerviz2011-05-22

Ma nekiugrottam az EGR tisztításának.Leszedéssel nem volt gond.Adtam a szájára hideg zsíroldóval.Utána átmostam vízzel kitöröltem napon szárítottam:)Utána a mozgó részek kaptak kis WD-40-et.Összerakás se volt nagy meló.Indítás:Beindul szépen járt egy darabig, aztán nekiállt dadogni és lefulladt:(Utána már nem akart indulni.Hívtam Ferkét telon.Javasolta pucoljam ki a pillangó szelepet is úgy,hogy leveszem.Ez nem jött össze,mert nem volt elég hosszú ínbuszom amivel elértem volna az alsó csavart.Így egy ronggyal kitöröltem amit kívülről elértem.Mivel még mindig nem akart járni,le húztam az EGR csatit és levettem az EGR.t.Így beindult és járt is.Na akkor evvel van a bibi.Újra szétszed.A mágnes kapcsoló pöcke meg volt szorulva.Kapott még több WD-40-et.Fogóval megjárattam a pöcköt ki-be,meg kicsit forgattam.Közbe ami fekete lé kijött mindig letöröltem és fújtam újabb adagot.Ezt eljátszottam párszor.Mikor nem jött több fekete lé,összeraktam újból és beraktam a helyére.Indítás:Beindult,szépen járt és nem is állt le.Első pucolásom volt tanultam a leckéből:)A bosszantó,csak az volt,hogy a Formula-1 nálam szent dolog ,így viszont,csak az utolsó hat körre értem haza.Marad az ismétlés este:)