Sajnos nem volt kedvem írni mostonában.. 3 hónap alatt sok minden történt vele sajnos negatív irányba, kézifék köteleim leszakadtak, szikrázott az autó alja sokak szerint, és volt olyan autós aki villantva állított meg.. jobb alsó lengőkar is nyeszereg, kézifék-lengőkar csomiban 2 hónapja..felső lengőkar cserélve végre már nem kopog legalább az, kipum teljesen kilyukadt és valamiért is keményen lóg...rengetegszer felakadtam vele a hazai utakon szerencsére...
A legnagyobb baj az hogy azért nem megy mert nincs benne kompresszió, megvolt a mérés a kettes henger kuka..Azóta egyszere nehezebben indul reggel csak gáz rugással.. Július 1 műszaki vége, kivonatom és megpróbálom lassan rendbe rakni majd :) Hónap végén AlfaCity megyünk haverral, pont kiadta műszaki így.. remélem oda-vissza hozni fog majd.
arról még írni fogok csók.
Március 9.-én végre megkapta tőlem az olaj cserét...Motul 10w40, minden sallangok is cserélve :) Közben le tüsszentettem az ablaktörlő keretet is, és az esőtálca szokásos műanyag ápolást megkapta.
147-es Alfa légszűrő házat kapott mivel régi kuka volt szokásos repedések.
Közben jobb oldalt valszeg talpas gömbfejem elkezdett nyikorogni izomból rettentően idegesítő de mindegy egyszer meg lesz csinálva..
Tegnap volt egy szuper független autós tali így esőben..persze előtte lett viaszolva 20 órával.
Végre vissza tért az erő melegen is! :) 2-es hengernek gyújtókábele sziglagozva volt..teljesen nem értem amikor venni egy bontottat fillérbe kerül... Vettem bele gyári NGK-t teljes pakkot, közben megjött a gumiszőnyeg is mellé! :D Haladunk előre, lengőkar még mindig cserére vár, de e-hónap közepén elviszem tényleg! :D Tegnap előtt lemostam és adtam neki egy gyors viaszt is! :D Szárazon csillog így >)
Mai nap ki pucoltam a csomagtartót büdös is volt meg koszos, szerintem soha nem volt csomagtálca benne..persze akkor a utast tért is ki pucoltam vizesen :)
Koch Chemie PolStar Koch Che. GreenStar ,k2 bill pro
Végre tudtam cserélni pár dolgot, b1 türkölap,jobb1 hátsó üléstartó csavar hiányzott, jobb hátsó ajtó takarót belül a kilinccsel szembeni,bal1 ajtó határoló mivel nem is volt benne, napellenző mert szokásosan lógót.
Egy hete elvittem szerelőhöz lengőkar cserére és axiál csuklóra, egy hetet állt ott, meguntam elhoztam majd Márciusban megyek vissza mert nem fogok várni 2hétig ilyen dolgokra.. :)
Még decemberben elején rendeltem meg a ledes rendszám tábla villágítást de 20. -óta nem tudtam róla semmit mivel azt írta hogy itthon van a csomag, valahogy elkallódhatott de ideért, ezt is beszereltem :) Egy kedves alfás szerelőnél jártunk a 159-el és tőle tarháltam csomagtérajtó kédert mert enyém szét volt szakadva és egy kettő helyen lefújva fehérrel..Ezzel már sokkal faszább lett.
Ajtóhatárolót nagyon nehezen bírtuk berakni, és megcsinálni hogy jó legyen..valamiért mivel utángyártott ezért az egyik csavar amit kértem amikor rendeltem a türkölapot stbb..nemfért be oda teljesen ezért eltolta a másik lyuktól hogy belehessen csavarni, így 7km-re lévő városba elmentem és vadásztam kisebb fejűt, persze nem volt így másfajta de ugyanakkora csavarral be lett téve..utána az ajtó felöli alsó csavar nem ment be mert hosszú volt..semmi baj találtam fűkasza pajzsból kimaradt csavart ami pont méret volt és nem volt hosszú..ez mind 2 órába került összesen...
Tegnapi nap megjött Marketplaceről rendelt emblémáim tipikus gagyi kínai de jobb lesz mint ami volt, csoportba megkérdeztem hogy kell cserélni a hátsót, onnantól kezdve kölcsönkértem havertól lakk sprayt mivel mondták tovább bírja így..Végeredményben sokkal jobb lett mint volt.
Napokban átesett az autó egy termosztát cserén (Gates) azóta sem lett jobb de ezt most hagyjuk.
Km óra háttér világítást cseréltem mert kiéget az is ahogy illik, persze ez sem ment egyszerűen de mai naptól faxa.
Mai nap első próbaként ki lett takarítva a fűtő venti mivel visitott egy idő után, azóta jó rengeteg dzsuva volt benne, aki olvassa ezt az is tegye meg :) Illetve be lett fújva a csapágyak körül.
Februárban felső lengőkar csere a terv illetve utána járni most akkor miért annyit mutat a víz amennyit nem hiszek el, illetve vagy trafót vagy gyertya kábeleket cserélek ;)
Persze kicsit megcsúszva az első olaj csere nálam.
Újabb hiba ‘kód’ is kijött légzsákot vissza jelzi ezután is utána lesz járva elsőnek sima törlés, ha utána vissza jön akkor meg neki lesz feküdve :)
Először is minden tagnak merry sziszmösz meg ilyenek! :)
Napokban bekerült a hátsó ajtó határoló, el is tört ahogy szedtem ki az egyik tartó füle (nem volt a csavaroknál alátét az ajtónál ezért ropogott mint a nyugdijas izület...)Alátét pótlás után és az 'új' darabbal csendbe nyílik a trezor ajtaja! :) Karácsonyra hozott a jézuska AlipExp.-ről ledes futó fényes oldavillogót hogy a rendőrök szeressenek, kapott ledes rendszámtábla világítást de az szilveszter körül ér ide.
Ahogy használom úgy jönnek elő a hibák..rükvercbe rakásnál felkapcsolja a ködlámpát az autó..valami kontakt gebasz lehet, illetve a fűtés ventilátorom is elkezdett szólni, vagy takarítani kell vagy csere..és a km óra háttérvilágítása is kiégett.
Januárban - termosztát-lyukas levegő csövek-rükverc lámpa hiba-fűtés venti - és háttér izzó hiba lista fog megjavításra kerülni.. :)
Előző héten végre lett fék az autón, hátsó jobb oldali rézcsövem lyukas volt, ez cserélve lett illettve a gumicsővel is (TRW) első féktárcsák szabályoztatva lettek..
Ma kicsit pucoltam a motortérben a port illetve sarat mert múltkor kicsit rossz helyen lyukadtam ki, és észre vettem hogy a legtömegmérő után is megvan repedve a gumicső így Januárban azt is veszek hozzá mivel egy kedves Alfa tagtól 147-es jó állapotú légszűrő ház és sallangokat szereztem be. Bal hátsó ajtó határolót is vettem azt még idén rendbe rakom :)
Előző héten neki álltam középkonzolt kiszedni mivel szabin vagyok, belső levegő hőmérséklet befujó ventim hangos, azt mondták ki kell fújni ( sajnos ugyan olyan hangos maradt) emiatt illetve a vízhőmérőben az izzó sem ment...Ventit vagy veszek ha lehet, vagy megcsináltatom szerencsére helybe van erre egy szaki 'ekte német szépen dolgozik tuti megtudja majd javítani..kicseréltem izzót, kifujtam a ventit, rakom össze az autót, mondom akkor teszt 'vészvillogó' bekapapcs hmmm..semmi ajaj mondom, venti sem zúg..röviden a dolog az ami 3 napomba tellett rengeteg idegbe illetve eső is esett szerelni sem tudtam, hogy felcseréltem a vészvill csatlakozóját így fainul lezároltam sok minden, vagy 4-5 biztosítékot cseréltem még mindig nem megy semmi...Végén oda jutottam kesztyű tartó felöl a kettő relét vettem bele :5ezer volt na itt már volt vészvillogó meg rádió is.., de ablakemelő,fűtés,index még nem..Felhívtam egy jó ismerősömet segítsen rajtam mert kivagyok hogy az autóval nem lehet közlekedni..végül annyi hiba volt még relé csere után hogy az egyik biztit mégegyszer lecsapta így megint csere, utána minden megjött de mivel autóvillamossági szerelő így alapoktól indulva kormány körül is bontva, oda jutottam másnak hogy össze raktam az autót de kalaptartóval valami nem stimmel fel is baszott úgy marad.. majd rendbe lesz rakva :DD Amikor végre tudtam menni vele szabályosan nem párás szélvédővel és újra halottam ahogy morog elkezdtem üvölteni mint egy 5 éves 'EZAAAAZZ BAA++ ' és mosolyogtam mint az állat hogy újra megy! :D Ez a szerelési móka baráti áron volt 4 ezer.Igen a csóróság jelző világít ;)