166 2.4 jtd - főkép

Blog

2012-03-13
A várva várt kuplung csere

Visszautasíthatatlan ajánlat új Valeo kuplungszettre, majd a meglepődés. Mi miatt? Átmentem Zéhez megnézni, hogy hogyan halad a rugók, illetve a folyadékok, szűrők cseréje. De nem kis örömömre azt kellett látnom, hogy éppen folyamatban van a kuplung cseréje is. 248.000 km-nél lett tehát cserélve Tovább »

2012-03-13
Első futómű befejezése

Beszerelésre kerültek az új első rugók (a régiek tavaly ősszel rövidebbre lettek vágva, az egyik rugó eltörésének okán, de nem volt túl jó ötlet). Sokkal érezhetőbb a kanyarstabilitás, és kevésbé bólogat az autó. Természetesen Zoli és rugórepítő Tomi keze műve Tovább »

2012-03-13
Karbantartás

Mindenféle olajok (motor, szervó, váltó) és szűrők (olaj, levegő, üzemanyag) cseréje. Tovább »

2012-03-13
generátor halála, és amit okozott...

Az autó határozottan vészüzembe került, ez nagyjából viselkedésben azt jelenti, hogy úgy húz mint egy szívódízel, nem működik a tempomat, sem a klíma. A kiolvasás többszöri sikertelensége után átkerült egy másik helyre, ahol sikerült kiolvasni, P0190 Rail szenzor hibát jelzett. Pár nap munka után k Tovább »

2012-03-06
Feszültség ismét...

Fura égett szag, első tipp az volt, hogy a fűtőventilátor haldoklik. Hát a jó hír, hogy annak nincs baja. Derült ez ki akkor amikor ugyanígy érezhető volt a szag, miközben a fűtés teljesen ki volt kapcsolva. Feltűnt viszont, hogy néha erősebb néha gyengébb a műszerfal világítás (így utólag tudom, Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:166 2.4 jtd
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:2001
  • Színe:Griggio Nettuno
  • Jellemzők:
    Sok sok áldott emlékezetes boxeres km után engem is elért a másra való igény. Több ajtó, több henger több lóerő, több extra, jobb fogyasztás, nagyobb biztonság.
    természetesen még mindig tartom magam ahhoz, hogy a sornégy az nem motor... :-)
  • Extrák:
    úristen mittudomén
  • Egyéb:
    ennél jobb autó nem kell...

Fotóalbum