Tagok >> TSABA >> 75 2.0 Tádé >> Blog
- Típus:75 2.0 Tádé
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:Zöldes-szürke
Nos a belső radiátor jó dolog,mert meleget ad.Jelen esetben ez a melegen kívül némi glikolos vizet is jelentett.
Aki ismeri a 75-öst tudja hogy az egész műszerfalat ki kell kapni,aztán kb 3 perc és mehet vissza a műszeregység:-((
Szerencsére a donnorban jó a radiátor,tehát egyben lett cserélve.
Másnap takarítógéppel kimostam a belső kárpitot,és remélem foltmentesen megszárad.
Nos aki autót mos -8 fokban az ne csodálkozzon ha be nem fújt ajtaját nem tudja bezárni.Hajszáritóval kiolvaszt,beolajoz és már zárható is (persze előtte a fél Olümposzt rombadöntöttem)
Első olajcsere Elf Turbo Diesel 10W40-re.
8ezret benne lesz és aztán jöhet a Selenia:-))
A vásárlás előtt Figi vasába estem bele,nem kell bemutatni miért.
Elmentem hozzá hogy szétnézzek a környéken,mert arrafele hemzsegnek az Alfák.
Hirdeetés útján egy 155-öst néztünk,majd röhögtünk mikor egy hulladékcsomót találtunk.Egy 75-ös cimre sietve eltévedtünk,de egy udvaron megláttunk 2 gyönyörű vasat.Ha itt 75-ösök vannak akkor span is van alapon benéztünk utbaigazitás és bámészkodás cimén.
Nos egy testvérpár akik csak 75-ösökkel foglalkoznak elmondta hogy a környék vasait ők gondozzák,és a műhelyben megláttam az autómat.Szó-szót követett,nem gondoltuk mi sem komolyan a dolgot,ők sem,de nekem egyre szimpibb volt az autó.Egy hónap állás után elsőre indult,és bemelegedve füstmentesen ketyeg.A legszebb VM diesel-hang amit hallottam.Figi unszolt:fizesd ki mert má éhes vagyok.Próbaút,nem recseg a válltó,pedig 4 füllel hallgattuk.Egyszóval levett a lábamról.Köszönet érte Figinek,mivel nem tágitott,megmondta hogy egy 75-ösz intéz nekem,és úgy is lett.DE MÉG MILYET:-))