Blog
Kiolvastam az agyát, nincs tárolt hibakód. Olajat nem kellett utánatölteni a csere óta, nem észlelhető fogyás. Jól fogyaszt és jól megy. Valamelyik görgő viszont kezd hangoskodni, ezzel foglalkoznom kell majd. Tovább »
Az olajcsere alkalmával feltünt, hogy megrepedeztek a felfogató gumik, ezért inkább kicseréltem őket. Ezen felül, az igencsak csíkozó ablaktörlőlapátok is átadták a helyüket egy pár Bosch-nak. Ezzel 2015 befejezve. Tovább »
Megfutottuk idén, ahogy az sejthető volt. Kicsit árnyalta az "ünneplést" az önindító hibája, de ez van. Ez vélhetően a valós futása az autónak. A szervizkönyve részben vezetve volt, az alapján és a nálunk eltöltött több mint 5 év alapján kijön a matek. Tovább »
Mivel az autóval bajlódnom kellett az önindító miatt, ezért az épp aktuális kötelező 10k szerviz is el lett végezve. Olaj, pollen és levegőszűrő, 10w-60 olaj lett cserélve. Tovább »
A gyújtáskulcsot elfordítva semmi... az önindítót megkocogtatva ok. Mivel ez az ünnepek előtti napokban volt, semmi esély az önindító felújítására, ezért rendeltem egy utángyártott darabot, majd felszereltem. Hiba elhárítva. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:166 2.0 TS 16 CF2 Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:verde argo
- Jellemzők:
Magyarországi, igényli a törődést és az elsők között érkezett az országba.
1998.10.13 gyártott, no. 5456 - Extrák:
Gyári extraként kétszínű a kormány és a váltógomb, a többi a szokásos.