Tagok >> takip >> 166 2.0 TS 16 CF2 Progression >> Blog
- Típus:166 2.0 TS 16 CF2 Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:verde argo
Kiolvastam az agyát, nincs tárolt hibakód.
Olajat nem kellett utánatölteni a csere óta, nem észlelhető fogyás.
Jól fogyaszt és jól megy.
Valamelyik görgő viszont kezd hangoskodni, ezzel foglalkoznom kell majd.
Az olajcsere alkalmával feltünt, hogy megrepedeztek a felfogató gumik, ezért inkább kicseréltem őket. Ezen felül, az igencsak csíkozó ablaktörlőlapátok is átadták a helyüket egy pár Bosch-nak.
Ezzel 2015 befejezve.
Megfutottuk idén, ahogy az sejthető volt. Kicsit árnyalta az "ünneplést" az önindító hibája, de ez van.
Ez vélhetően a valós futása az autónak. A szervizkönyve részben vezetve volt, az alapján és a nálunk eltöltött több mint 5 év alapján kijön a matek.
Mivel az autóval bajlódnom kellett az önindító miatt, ezért az épp aktuális kötelező 10k szerviz is el lett végezve.
Olaj, pollen és levegőszűrő, 10w-60 olaj lett cserélve.
A gyújtáskulcsot elfordítva semmi... az önindítót megkocogtatva ok. Mivel ez az ünnepek előtti napokban volt, semmi esély az önindító felújítására, ezért rendeltem egy utángyártott darabot, majd felszereltem. Hiba elhárítva.
A cserét megelőző hetekben érezhetően mélyebb lett a kuplung fogáspontja. Sejthető volt, hogy közeledik a vég. A cserét szombatra terveztem, de szerda délután beesett a pedál, a kocsi pedig a garázsban ragadt.
A hiba oka elég bosszantó. A munkahengerben lévő rúgó törött el, a hegyes törött vég pedig átszúrta a gumikarmantyút.
Ez azért bosszantó, mert kicsivel több mint 1 éve cseréltem mindkét munkahengert miután az alsó megfáradt, hogy ne kelljen szopni később a felsővel, kellett...
Sajnos a gumicső teljesen elérett, szétvált. A tákolgatás helyett inkább csere lett eredeti új alkatrészre, ami csak a rezonátorházzal együtt kapható.
-242.000km-
Cserélve lett a motorolaj (10W-60), pollen, levegő és olajszűrő.
Olajfogyasztás szinte nincs (0,3 liter 10ekm-re).