103.000 Km. Megtörtént végre a vezérlés és olajcsere a kocsinál. Teljes biztonsággal róhatjuk a kilométereket... :-D Csörgő cartárs ismét precíz volt. Selenia 14.e, szűrő 2.e, üzemanyagszűrő 9.e, vezérlés szett vízpumpával 35.e, munkadíj ........ magánügy.... :-D
Ma végre eltűnt az egyetlen szépséghibája a kocsinak. Volt egy horpi a motorháztetőn, ezt végre teljesen eltüntették. Teljesen szép lett....
A héten megtörtént a vezérlés csere is. Nem volt szándékos, de így hozta a sors.... Az autó véletlenül benzint kapott...amivel jelzem....szintén nagyon jól ment... :-D....de a porlasztók nem szerették. 4 db bevizsgált porlasztó, új rail cső, bevizsgált nagynyomású szivattyú, ÚJ szeleppel, és természetesen a vezérlés teljes cseréje megtörtént......
Megkapta az autó ami jár neki (Bárdi kedvezményekkel :-) ): Selenia WR Diesel olajcsere (14.e ft 5liter), olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, gyári új légtömegmérő (35.e ft).
Elkészült a fóliázás, a tető fényezése és az új faceliftes lökös felrakása. Nagyon baba most már a gép. Nem kevés költséggel járt mindez, de megéri. Nem jön szembe még egy ilyen az úton!