esztergomi talira még hibátlanul elment a gép de a miultkori minitalin már rángatotta kicsike a végén pedig már fel sem akart pörögni a motorja. : (
aztán többszöri benzinszürö csere után is egyfolytában sárgásbarna turnyát szivott fel atankbol igy azt leszereltem....
kiderült hogy a benne levö husz liter folyadékbol fele benzin fele viz szoval kész csoda hogy ment szegényke : )
/ 2 éves állás alatt szerintem nem volt rajt tanksapka és belefolyt az esöviz /
többszöri kiöblités meg rozsdaoldoval történö kimosás után olyan lett mint a szita igy aztán valoszinü az alkatrész gépröl fog átkerülni a tank rá .....
a régi tankot is azért megjavittatom whiteskullék segitségével : )))

mult héten elvittem a kárpitoshoz az üléseket a tetökárpitot és a négy ajtokárpitot : )
ugy volt hogy szövettel huzatom be de aztán most a börnél tartok mert ugy néz ki klimás lesz a kicsike akkor meg már legyen börös : )
csak még a bör szinén gondolkodok hogy a kocsi szinéhez és a belsö részhez is menjen szoval nem egyszerü téma ez se : )))


ilyenre sikerült a motor kozmetika : ))



lefestegettem egy két dolgot a motorrol amit könnyü volt lekapni rola / beöntö kupak önindito motortarto bakok ac olajgomba vizpumpa tárcsa / : )



a motort akarom lemosni és egy kicsit ujjá varázsolni esztétikailag : )
a mosás már megtörtént...
ime a kicsike kis szive :



szombaton elszállitottam a festöhöz az én kis DRÁGAságomat : )))



hétvégén fel is kerekezték az autot,de sajnos nem voltam itthon és a hátso csapágynál a külsö porvédö kimaradt és ujra ki kell huzatni a csapágyakat de ez már csak a festés utánra marad : (
Pénteken még elviszem a lakatoshoz mert a motortarto bakok alatt maradt egy kis rozsda a nyulványon...
aztán irány a festö : )


Pénteken bekerültek a hátso futomübe az uj kerék csapágyak. : )



az alapozo réteg után elkezdtem átkenni Trináttal a cuccokat hogy szép fényes feketék legyenek : )



ma nekiálltam fekete alapozovl lekenni a futomü alkatrészeit : )



