Egyéb: Az USA-ból hazahozott autó volt, és elöttem vagy tíz tulajjal, sokszor megtörve. Szinte nem volt elem, ami nem lett volna javítva. Mégis nagyon jól kitalálta ezt a típust valamely talján, mert ennek ellenére egész jól működött.
Érdekes módon elektronikai hibái a hibajelző-panel kivételével nem voltak.
Sajnos az eleje annyira el volt intézve korábban, hogy nem lehetett rendesen beállítani a futóművet, így rendszeresen ette a gumik széleit. Viszont a menetteljesítmények, a csapatás mindent kárpótolt.
Az általam eszközölt átalakítások az alábbiak voltak: új típusű hűtőmaszk, szemöldökök, szélesítőívek. A Zender felnik eredetileg egy 164-esen voltak, és a Brembo nyergektől csak úgy fértek el, hogy az első sárvédőket fel kellett peremezni, illetve 8mm-es nyomtávszélesítőket kellett alájuk rakni.
A küszöbök Alfa 6-ról származó króm borítást kaptak az utastérben, a díszcsíkot szárnyban végződőre cseréltem. A hátsók lámpák a későbbi változatok teljesen piros fajtáira lettek kicserélve, végül egy duplacsöves sportdobot kapott.
Sorsát megpecsételte több egyidejű hiba (kuplung, szélvédő, rohadás), így a gazdaságtalan felújítás helyett áruba bocsátottam...