Tagok >> WarbiRunner (Gyuri) >> Blog
A TD minden nap megy, ő a "reggeli" autó. Bármekkora mínusz volt éjszaka, mennie kell, ovi, bölcsi, munkahely. Az izzítógyertyáit kimértem, de lehet ki kéne venni őket, bizony nagyon sokat teker nagyon mire beindul a motor és a két izzítástól se sokkal jobb.
Mivel fázós vagyok, ilyen hidegben én nem állok neki szerelgetni, találtam jobb megoldást. Reggel fél órával indulás előtt bekapcsolom a DIY hengerfej fűtést.
Paradicsom palánták megfagyása ellen készítettem a kis infra fűtőcsövet, de ugye a palánta télen irreleváns :-) Szóval hogy ne heverjen kihasználatlanul, -4 fok alatti reggeleken megy a szerkezet 30 percre a szívócsőre.
Hetente egyszer a TD is kap egy Ctek-es akksi feltöltést is. Így tökéletesen indul az ismeretlen márkájú és korú akksival (nálunk 4 éve van). A KSB (hidegüzemi előtöltés állító) továbbra sem működik, pedig biztos könnyítene a helyzeten. Kézi dúsító sincs. Mégis szépen beindul, 1 perc alatt teljesen stabilizálódik az alapjárat (a mai -14-ben is) és mehet a menet. Ennyi kis plusz művelet még belefér reggel.