Tagok >> WarbiRunner (Gyuri) >> Blog
#teddleakulcsot -betétek 1.4 1.4.multiair 1.9 105 10w40 146 1467 159 2 2.0 2.4 2012 2014 2019 3 315mm 5 8v ablaktörlő adagoló after ajtócsere ajtózár akkumulátor alfa alfas alfás alkatrészek alsó alu an anp apróságok arc ate automata autóelektromos autós autós-tartó autózás avulás? átállás áthelyezhető átvezetés beállítás beálló best black bonyodalom bőrápolás bőrözött bose box boxerhang búcsú burkolat buy c-tek carbon chip chiptuning clarion classic cnc conti cr csalakozó csapágy csatlakozó csere csőbilincs csomagtér ctek denso diagnosztika dmf dob dobfék dpf egr egyedi elegáns elektromos elem előmelegítő elosztó eltávolítás embléma end-of-days engedélyes érti et éves extreme ezt? fabetét fejegység fék
>> SzervizAlfa 146 TD // 2012-08-24
Sokalltam a városi fogyasztást (7.6-7.8l/100km), illetve soknak tűnik a kormolás, így elvittem a helyi adagológuruhoz a vasat. 2 óra hossza alatt mindent átnézett (a porlasztókat nem), korrigált. Az adagoló jól volt beállítva, kicsit kellett csak igazítani rajta. A szíj túl feszes volt, azon lazított. Azt mondja adagolós dízelnél nem szabad így megfeszíteni, mert az adagoló tengely elkopik. Biztos tudja, már ezért megérte elvinni. A turbo csípi az olajat, ezt tudtam is. Összességében szerinte az EGR szelep okozza a gondot. A turbo által beküldött olaj és a kipufogott korom mind visszakerül a motorba, ami nem feltétlen jó, eldugítja a katalizátort. Lehet valamennyire el is van dugulva már, ezért van túlfogyasztás.