Mutasd

>> Szerviz2010-12-06

Ma végre kicseréltük a múlt héten megrendelt hűtőt. A lökhárító megbontása nélkül sikerült a művelet. Így már nem csöpög.
Közben ismét leszedtük a szelepfedelet, mer még mindig-igaz kisebb mértékben- szivárgott. Benzinnel letisztítottuk legalább a rárakódott kox is lement- valószínű az előző gazdája nem a gyári selénia olajat használta, és vannak lerakódások még a motorban is, ezt a következő olajcserénél kicsit átmossuk, és a megadott km-nél előbb lesz pár olajcsere, hogy kitisztuljon szépen.
Na de vissza a szivárgáshoz: a tömítéssel sincs semmi probléma, 1 hónapja van benne, jól kell zárnia. A biztonság kedvéért alul felül beragasztottuk azt is. Mikor bele lett először rakva nem tettek rá semmi ragasztót, mikor 1 hete mi leszedtük, csak a sarkokhoz tettünk. Most biztosra mentünk, egyszerűen nem szabad neki sehol szivárogni. Azóta mentem vele kb 50 km-t és megnéztem eddig semmi szivárgás nincs- remélem így is marad.
De hogy ne legyen minden happy, gondoltam nézzük még meg, hogy milyen kopogást hallani még rossz úton. Ugye 1 hete lecseréltük az első felső lengőkarokat, miért is ne, az alsó lengőkarok is gyengék. Jobban mondva a bal első gömbtámasz lóg, és az kopog. Örülök neki. Ebben az évben már nem, majd csak januárban lesz lecserélve.
Csak az nyugtat, hogy ha ezeken túl vagyunk, már majdnem teljesen ki lesznek cserélve a kopó alkatrészek, és egy tökéletes autóm lesz.