Eljött az idő, hogy rendbe legyen téve a fényezés az autón.
Mivel évi 35.000 km (90% autópálya) megy az autóba, így volt rajta bőven kavics felverődés. Plusz voltak kisebb esztétikai hibák is, mint például a bal első ajtó színe elütött a bal hátsótól, kisebb karcolások, ajtó rányitások.
Hála Zé Mester tehetséges ifjú kollégájának, Petinek az autó patika állapotba került kívülről. Mondanom sem kell, hogy nagy volt az öröm.
Ami fényezve vagy csak javítva lett:
- első lökös,
- motorháztető,
- komplett bal oldal,
- komplett jobb oldal (itt csak kisebb hibák voltak),
- tető (több apró horpadás kijavítása),
- küszöbök (hamarosan felkerülnek)
Szeretném itt is megköszönni a munkát Schneider Péternek. Csak ajánlani tudom bárkinek, aki fényeztetni szeretné az autóját és egy precíz, tehetséges, saját munkájára igényes, korrekt áron dolgozó szakembert keres.
A félreértések elkerülése végett: az autó nem volt törve, nem ezért került fényezésre majdnem az egész vas. :-)
2011.07.29-én az autó bal hátsó ajtaját le kellett fényezni, mert valaki meghúzta, de persze tett rá nagy ívben (miért is hagyna ott egy telefonszámot???).
Szerencsére csak fényezni kellett, mert törés nem volt. De a sárülés akkora volt, hogy polírral nem lehetett kiszedni.
A lényeg, hogy az autó csillivilli most már:-))
2008.03.28-án megjavították az autó popóját. Volt rajta egy ronda pukli. A szerelő nagyon jó munkát végzett. Semmi nem látszik meg rajta. Plusz a lököst is lefújta, mert kicsit pókhálós volt.:-)))
Nagy az öröm!.-)))) Igen, igen igen!:-)))
A képek alapján olyan, mint ha 4 különböző színű autót látnánk. Ennek az az oka, hogy ahogy fényképeztem a popót nem ugyanoda esett a fényerő. :-) De az autó színe maradt az eredeti.:-)