2007.10.13-án véget ért a nagygenerál 95430 km-t követően. Megtörtént a vezérműszíj csere. Időszerű volt már. Azt tudom ajánlani mindenkinek, hogy ne húzza 95.000 km-ig, mint én, mert elég rizikós már ilyenkor. A fogak szép ívet írtak le már, és a tövüknél repedezettek voltak. Az tutkó, hogy újabb 60.000-70.000 km után újabb csere lesz. A haver cserélt még vezető és feszítőgörgőt, gyertyákat (NGK 100.000-eseket), LMM-et (Bosch), vízpumpát (Marelli), lambdaszondát (Bosch), hátsó lengéscsillapítókat (Copaf). Megcsinálta még a kéziféket is, valamint az olajdekni is meg lett heggesztve.
Ami számomra nagyon meglepő volt az az, hogy nem tapasztaltam a dízeles hangot. Helyette inkább kellemesen duruzsoló zörej jött - zene füleimnek! :-)))) Azért volt meglepi, mert nem gondoltam, hogy ilyen hamar megszűnik; azt hittem, hogy kell pár km, amíg megszokja az LMM-et. Most beindítom, és semmi kerregés! :-))))
Tolok fel néhány képet a régi alkatrészekről, melyek 95430 km-t kibírtak.
20k ablaktörlő ajtó ajtókárpit ajtózár alfa alfajel alkatrészek amorés autó bagee behr bendix bőr csapágy csere csomagtérajtó éjszakája eladás elhasználódótt első embélma embléma fékbetét fékolaj féktárcsa feli felni felső feltöltés fenékjavítás fényezés festés fimforgatás firestone főtengely gta gumi gumiabroncs gyertya hátsó injektor izzítógyertya javítás jeladó kartervédő kártyanaptár kerék kettős klíma kuplung küszöb lambdaszonda lengéscsillapító lengőkar levétel lmm lökhárító matrica motorolaj műszaki nero nyári olajcsere önindító p pirelli polír polírozás pollenszűrő proxes rendszámtábla rugó selénia sérülések sw szilentek szinglik t1-r termosztát tetősín tisztító tömegű toronycsapágy toyo trico üzemanyagszűrő valeo valvoline váltóolaj vezérlés vezérlésmódosító vezérműszíj vízpumpa vizsga wr zero zöldkártya
>> SzervizAlfa 146 1.6 Twin Spark // 2007-10-14