Tagok >> DonPimpa >> 147 1.6 Twin Spark Distinctive >> Blog
- Típus:147 1.6 Twin Spark Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:sötétkék
2 napig ismét Csöri vendégszeretetét élvezte az autó, műszaki vizsga, komplett hátsó fék csere, vezérműszíj csere, jobb első helyzetjelző izzó csere, bal hátsó prizma pótlás, hibakód olvasás+törlés, lambdaszondák ellenőrzése, stb.
Km óra: 159.729km.
Pár hete sikerült megszaggatnom az első lökhárítót egy padka hatékony közreműködésével, ma végre javításra, hegesztésre került, néhány korábbi apró sérülésével együtt...
Km óra állás: 156.200 km.
Ismét Csörinél jártunk, szokásos cserék (olaj, szűrők, stb.) mellett első féktárcsák illetve fékbetétek lettek cserélve, hibakódok kiolvasva, légzsák csatlakozó javítva, hátsó ablakmosó cső helyére visszadugva. Folyt. köv. májusban (műszaki, vezérlés, vélhetően lambdaszonda, stb...)! Km óra állás: 154.253km.
A nyári kipufogó szerelgetés korántsem volt eredményes (még egy helyi "szakember", akihez a büdös életben többet autót nem viszek...), ezért ismét Csörinél gyógyulgatott picit a gép: kipufogó leömlő csere, bal első lámpa csere + egy kis váltó szerelgetés erejéig.
Természetesen jobb lett, mint újkorában! ;)
Az éves szokásos szervizen túl van a gép, természetesen Csörinél jártunk.
Bal első kerékcsapágy, bal első ajtóhatároló, jobb első felső lengőkar, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő lett cserélve, illetve a két első lámpában volt egy kis ragasztani/rögzíteni való. Km óra állás: 133.054 km.
Ismét Csöri szakértő kezei között volt pár órát az autó, egy bal első felső lengőkar csere erejéig...
Ismét Csöri maestro vette kezelésbe a verdát, az önindító rakoncátlankodott, de szerencsére "meggyógyította",cserélni nem kellett; illetve a szokásos szűrők- és olajcsere is megtörtént, természetesen Selenia ment bele. Féltem, hogy a fékek is csereérettek lesznek, de Csöri szerint még teljesen rendben vannak, én pedig nem szálltam vitába vele...:-))) Pár hete bal elölről van egy kis kopogás (felső lengőkar + szilent), aminek orvoslására majd a szabadságolás után megint visszatérek Várpalotára...
Újabb izzócsere, ezúttal a rendszámtábla izzók adták meg magukat, soha nagyobb költségem ne legyen...:-)
Ca. 8.000 km-el az olajcsere után az autó szólt, hogy nem ártana egy kis pótlás, mert szomjas, és ezúttal nem benzinre... Így kapott egy liter Selenia 20K-t, a maradék meg ment a csomagtartóba vésztartaléknak.