Kuplung készlet és kinyomócsapágy csere, természetesen gyárira és természetesen Csöri által. Km.:96.430.
Új, gyári hűtőt kapott a gép, természetesen Csöri végezte a munkát (meg még 1-2 apróság javítva lett).
2 napot töltött el Bella Csörinél - olajcsere, olaj- levegő- és pollenszűrő csere, termosztát csere, kesztyűtartó fedél csere (eltört a fogantyúja), szivárgó hűtő javítás - sajnos csere-érett lesz, de még nem most.
Km óra állás: 89.290
Eredetiség vizsgálat és átírás letudva, most már okmányilag is az enyém lett az autó (cserébe fájdalmasan sok pénzmaggal lettem rövidebb).
Tettünk egy rövid látogatást Csörinél is, átnézte az autót és az előéletét, mindent rendben talált - miközben kedves édesapja eltüntetett a hátsó lökösről egy apró sérülést polírral, így még szebb lett a gép -, legközelebb tervek szerint majd csak 5000km múlva (szerintem nyár végén) találkozunk...:)
Napsütéses szombat délután találkoztunk Tommival, párjával és Bellával, akit láthatóan nehéz szívvel, de "átengedték" új gazdájának - jó volt látni, hogy mennyire ragaszkodtak hozzá, én is fogok...:)
Km: 84818.
Motorolaj, Olaj- levegő- és pollenszűrő csere; két alsó lengőkar csere; műszeres futómű beállítás; ablakmosó vezeték szakadás javítása; légzsák csati javítás; hibakódok kiiktatása; pár egyéb apróság. Csörgő Szerviz Várpalota. Km 187.060.
Újvárosi szerelő (Rácalmásról hazafelé vasárnap este állt meg az autó...:() csinálta, apróság, de annál bosszantóbb.
Előző szíjszakadásnál az alkalmi szerelőnek nem tűnt fel, hogy szar az egyik feszítő görgő --> megint hosszában szakadt a szíj --> cserélve Újvárosban fater szerelőjénél.
Szélvédő és keret csere; pár apróbb rozsdásodás eltüntetése és fényezés; bal felső lengőkar csere; műszaki vizsga; motorháztető zár akadás megszüntetése; kamu hibakódok kipucolása. Várpalota, Csörgő Szerviz
Sajnos 04.21-én hazafelé félúton elszakadt a hosszbordás szíjam, szerencsére lábon hazaértünk vele és másnap egy ismerős szerelő ki is cserélte egy új Gates-re.