DonPimpa - főkép
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2010-06-22

Az éves szokásos szervizen túl van a gép, természetesen Csörinél jártunk.
Bal első kerékcsapágy, bal első ajtóhatároló, jobb első felső lengőkar, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő lett cserélve, illetve a két első lámpában volt egy kis ragasztani/rögzíteni való. Km óra állás: 133.054 km.

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2009-09-24

Ismét Csöri szakértő kezei között volt pár órát az autó, egy bal első felső lengőkar csere erejéig...

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2009-08-13

Ismét Csöri maestro vette kezelésbe a verdát, az önindító rakoncátlankodott, de szerencsére "meggyógyította",cserélni nem kellett; illetve a szokásos szűrők- és olajcsere is megtörtént, természetesen Selenia ment bele. Féltem, hogy a fékek is csereérettek lesznek, de Csöri szerint még teljesen rendben vannak, én pedig nem szálltam vitába vele...:-))) Pár hete bal elölről van egy kis kopogás (felső lengőkar + szilent), aminek orvoslására majd a szabadságolás után megint visszatérek Várpalotára...

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2009-04-27

Újabb izzócsere, ezúttal a rendszámtábla izzók adták meg magukat, soha nagyobb költségem ne legyen...:-)

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2009-03-23

Ca. 8.000 km-el az olajcsere után az autó szólt, hogy nem ártana egy kis pótlás, mert szomjas, és ezúttal nem benzinre... Így kapott egy liter Selenia 20K-t, a maradék meg ment a csomagtartóba vésztartaléknak.

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2009-02-19

Meglepő módon az elmúlt ca. 1,5 éves használat alatt egyetlen izzóm se égett ki, most viszont igen. Jobb első helyzetjelző volt, tényleg elég macerás cserélni...

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2008-12-18

Két hete meglátogattam Csörit, aki egy nagyon alapos átvizsgálás után mára rendelte vissza a pácienst, azaz az autómat. Komplett vezérműszíj-szett csere volt, vízpumpával, hosszbordással, stb. Most először lett komolyabban szétszedve a vas, és igencsak meglepődtem rajta, amit Attila mondott: még a gyári gyertyák voltak benne, nem túl jó állapotban, így természetesen azok is cserélve lettek. Ja és pár hete volt egy kis kopogás jobb elölről, a stab. pálca fáradt el, abból is új került be (mindenből gyári alkatrész ment bele, remélem meghálálja a kicsike...:-)).

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2008-07-02

Majdnem 100e km-nél az autó kapott friss olajat, meg persze az ilyenkor szokásos szűrőcserék is meg voltak. Valamint pár hete jelentkezett vmi furcsa zúgó hang, ami folyamatosan erősödött, nos a vízpumpa ment szét, meg a generátorszíj is megérett a kidobásra. A munkát Piri csinálta, hétfőn reggel leadtam, este 7-kor kész is volt a gép, tegnap már hoztam is el... Ja és ma még vettem rá egy pár első ablaktörlőt (márka: SWF), mert a régi már nem bírt a kosszal, hiába adtam neki ablakmosót...:-)

 
>> EgyébAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2008-01-11

Ezt majdnem elfelejtettem feljegyezni: 2007.12.07-én kapott a gép egy mágneskártyás rablásgátlót, állítólag elég megbízható védelmet nyújt, és azért csak olcsóbb, mint egy Casco...

 
>> SzervizAlfa 147 1.6 Twin Spark Distinctive // 2007-11-25

Tomsics "Piri" Gábornak köszönhetően megszűnt minden nyavalyás zörej, kattogás, nyüszögés, szilent-hang az autómon, kapott egy nagyon szép és jó hangú sportos kipufogóvéget a rusnya gyári hátsó dob helyett, illetve több apróság (ablakmosótartály széttört feje, ablaktörlő kattogása) is ki lett javítva... Lényeg ami a lényeg: nagyon pöpec lett a gép, és a hangját egyenesen imádom!!! Ja és az egész nem tartott 2 napig, ami nagyon korrekt volt!