Az éves szokásos szervizen túl van a gép, természetesen Csörinél jártunk.
Bal első kerékcsapágy, bal első ajtóhatároló, jobb első felső lengőkar, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő lett cserélve, illetve a két első lámpában volt egy kis ragasztani/rögzíteni való. Km óra állás: 133.054 km.
Ismét Csöri szakértő kezei között volt pár órát az autó, egy bal első felső lengőkar csere erejéig...
Ismét Csöri maestro vette kezelésbe a verdát, az önindító rakoncátlankodott, de szerencsére "meggyógyította",cserélni nem kellett; illetve a szokásos szűrők- és olajcsere is megtörtént, természetesen Selenia ment bele. Féltem, hogy a fékek is csereérettek lesznek, de Csöri szerint még teljesen rendben vannak, én pedig nem szálltam vitába vele...:-))) Pár hete bal elölről van egy kis kopogás (felső lengőkar + szilent), aminek orvoslására majd a szabadságolás után megint visszatérek Várpalotára...
Újabb izzócsere, ezúttal a rendszámtábla izzók adták meg magukat, soha nagyobb költségem ne legyen...:-)
Ca. 8.000 km-el az olajcsere után az autó szólt, hogy nem ártana egy kis pótlás, mert szomjas, és ezúttal nem benzinre... Így kapott egy liter Selenia 20K-t, a maradék meg ment a csomagtartóba vésztartaléknak.
Meglepő módon az elmúlt ca. 1,5 éves használat alatt egyetlen izzóm se égett ki, most viszont igen. Jobb első helyzetjelző volt, tényleg elég macerás cserélni...
Két hete meglátogattam Csörit, aki egy nagyon alapos átvizsgálás után mára rendelte vissza a pácienst, azaz az autómat. Komplett vezérműszíj-szett csere volt, vízpumpával, hosszbordással, stb. Most először lett komolyabban szétszedve a vas, és igencsak meglepődtem rajta, amit Attila mondott: még a gyári gyertyák voltak benne, nem túl jó állapotban, így természetesen azok is cserélve lettek. Ja és pár hete volt egy kis kopogás jobb elölről, a stab. pálca fáradt el, abból is új került be (mindenből gyári alkatrész ment bele, remélem meghálálja a kicsike...:-)).
Majdnem 100e km-nél az autó kapott friss olajat, meg persze az ilyenkor szokásos szűrőcserék is meg voltak. Valamint pár hete jelentkezett vmi furcsa zúgó hang, ami folyamatosan erősödött, nos a vízpumpa ment szét, meg a generátorszíj is megérett a kidobásra. A munkát Piri csinálta, hétfőn reggel leadtam, este 7-kor kész is volt a gép, tegnap már hoztam is el... Ja és ma még vettem rá egy pár első ablaktörlőt (márka: SWF), mert a régi már nem bírt a kosszal, hiába adtam neki ablakmosót...:-)
Ezt majdnem elfelejtettem feljegyezni: 2007.12.07-én kapott a gép egy mágneskártyás rablásgátlót, állítólag elég megbízható védelmet nyújt, és azért csak olcsóbb, mint egy Casco...
Tomsics "Piri" Gábornak köszönhetően megszűnt minden nyavalyás zörej, kattogás, nyüszögés, szilent-hang az autómon, kapott egy nagyon szép és jó hangú sportos kipufogóvéget a rusnya gyári hátsó dob helyett, illetve több apróság (ablakmosótartály széttört feje, ablaktörlő kattogása) is ki lett javítva... Lényeg ami a lényeg: nagyon pöpec lett a gép, és a hangját egyenesen imádom!!! Ja és az egész nem tartott 2 napig, ami nagyon korrekt volt!