Ma végre elkészült.Minden a helyén,apróságokat kivéve.A klímához még kell egy cső,meg két komplett kerék a próbaúthoz.
:-(
A motor szépen duruzsol,picit meginog az alapjárat,de alapjárati motor takarítás után jobb lett a helyzet.
Hamarosan próbaút,amit nagyon várok...
Döntöttem.
Eladom...
Nem elégedetlenség,hanem kényszer szülte a döntést...
4 napja hirdettem meg,ma elvitték....
Ennyi!
Már most szeretnék egy másikat,de még határozatlan időre fel kell függeszteni az autózást.
:-(
Csak a távolodó fenék látványa maradt,és a hang,amit csak egy 75-ös produkálhat!


Sikeres műszaki vizsga,végre a vonóhorog is hivatalossá vált.Előzetesen fékcső csere,kis lemezmunka,hegesztés,és villamossági javítás volt,minimális költséggel(4500 a két fékcső).Adatlap,amellyel az okmányirodába kell menni.
Hazafelé persze kivett a rend éber őre az M1-esen,mondván,hogy csak egy matrica van a rendszámon......Hozzátenném,hogy világítás nélkül autózott a két rendőr...
:-(
Kicseréltem a szilentet a hátsó futóműben,amely elől tartja,a váltó alatt.Akna nélkül,és a váltó leszedése nélkül.Nem volt egyszerű,de a régi már katasztrófális állapotban volt.Kiderült,hogy a hátsó hardy szakadt,ez már régóta okoz egy kis vibrációt.Ez lesz a következő művelet...A képek magukért beszélnek..




Kikerültek a Championok,és Bosch-okat kapott helyette,mivel Lodge-hoz már nem tudok hozzájutni.Megértek a cserére,mert a gyári 0.7mm helyett 1.5mm volt már a hézag.:-(
Beszereztem még a hátsó futóműbe való szilenteket is, mert a lengéscsillapító csere után vettem észre,hogy nagyon durván ki vannak verődve.Ezek cseréje később...
Köszi Gábor(figi75) a gátlókért!
Észrevettem egy nemtetsző jelenséget.A kiegyenlítőben habos trutyi volt,és kellett is utánaöntenem. Ezzel még lesz kis munkám...
Széthullott a belseje a középső dobnak,de nagyon oda volt a külseje is.
Legegyszerűbb megoldás egy csővel való kiváltás volt,hangja is szebb lett....
:-D
Katalizátor szerencsére ép.



2000 km-es távon jegyzeteltem a tankolásokat.
9.3 l/100km jött ki,főleg városi használatban,időnként erősen nyitott fojtószeleppel.
:-D
Hiába próbáltam segítséget kérni,hogy állított-e már valaki magasságot 75-ösön,nem jelentkezett senki,így magam esze után mentem.Az alsó lengőkarok befelé dőltek,úgyhogy kellett az állítás neki.Elsőre nem tűnt egyszerű feladatnak,de végülis csak a lengéscsillapítók csavarja szakadt bele,ez nem hiányzott,de kifúrtam és kapott átmenő csavarokat.A rugók tehermentesítés után könnyen szétjöttek,csak le kellett venni hozzá a lengőkart,majd tisztítás után előbb visszatenni a lengőkart,beállítani a magasságot,és utána visszaütni a rugót.A lengőkar szilentjei kicsit lógnak,így ez lesz a következő művelet.
A végeredmény:egyenesen álló lengőkarok(vízszintesen).
Magasabb lett a hasa,kb 3-4cm-rel.
:-)segítség
Tegnap hazafelé egy, már elütött őz volt előttem,kikerülni nem volt lehetőségem,így középre vettem.
Hiba volt.....
Nagyot durrant a motor,és végig kopogott az alja.Gyorsan megálltam,de szerencsém volt,megúszta a karter,de az autó alja tele van szőrcsomókkal,még a féktárcsa is.Kipuff rendszert is hegesztenem kellett,így kapott egy új véget is.
Az egész arra volt jó,hogy rájöttem ,alacsony az autó,állítanom kell a rugókon elöl.
Méréseim szerint 60 mm-rel alacsonyabb,mint gyárilag,és a lengőkarok is befelé dőlnek.Megvan erre a hétre az elfoglaltságom...
:-(