Fogyasztás mérés eredménye szinte csak lakott területen kívül:8,1l
Hibátlan szerintem,tekintve 4 felnőttel történt.
Kicseréltem a légszűrőt,gyári lett belőle,mert valahogy a direktszűrő nem nyerte meg a tetszésemet.Megérkezett a szervószivattyú is,még csináltatni kell egy csövet hozzá,aztán beépítem végre.Kapott egy belső féltengelycsuklót,a régi már berázta az autót.
Az alkatrészekért köszi Marklar 155 -nek!
Többszöri mérés eredményeként,vegyes használatba kijött a fogyasztás 8.8l/100km
Elfogadható...
:-)
Megtörtént a Lambda-szonda cseréje.Csodát nem várok,csak 10 alatti fogyasztást....(most 12-15)
Megtörtént a bontott hengerfej cseréje,mert az olajba belefojt a víz,meg kompresszióhiányos lett a gép,stb...
Végre sikerült összecsatlakozni a számítógéppel,kódolvasás,adatlista,minden műkszik.Lambda-szonda hiba felderítve.
Egyben a következő projekt is megvan.
12.30
Okmányiroda belépés:09.20-Kilépés:14.00
:-(
Sikeresen a nevemre került végre az autó.Több adatmódosításra is szükség volt.Átírásra került a motorszám,környezetvédelmi besorolás,javítva a tipus megnevezése.Mindezeket megelőzte egy szemle az nkh-vizsgabázison.Kapott szép adatlapot,befizettem egy csomó pénzt,és végre örülhetek az autónak.
Örülhetnék,ha a belvárosban ki nem fogyott volna a benzin,pedig negyedet mutatott közben a mutató....
Megoldódni látszanak a problémák egy bontott hengerfej személyében.
Köszi Fairlane!
Megérkezett az új autó,rögtön sok-sok javítgatás kezdődött.Hengerfej le,tömítés csere,csöveket kellet átmosni,mert nem volt fűtés sem.Motoros tetőablak javítva,központizár javítva,minden működik végre,csak a motorhiba villan fel néha.
Ma végre odáig jutottam,hogy sikerült kivillogtatni a hibakódot.Ez házilag kivitelezhető,de meggondolatlanul nem szabad nekiugrani.A kód:1223! Ha minden igaz,akkor lambda-szonda hiba...
Ismételt fogyasztás mérés:8.5!!Úgy néz ki,ennyi.Kap direktszűrőt,meglátjuk változik-e?!