Mutasd

>> Egyéb2008-01-20

2007 Nov. 12.-én délelőtt kaptam telefonon a hírt, hogy szeretett autóm 11.-én hajnalban elhalálozott. :-(

2007. Nov. 11. kb 02:00, ... befordult a sarkon, az élet által indított visszaszámlálója ekkor már csak másodperceket voltak, amik könyörtelenül fogytak. Még utoljára kiengedte a hangját,...majd nagy robajjal becsapódott........aztán csend lett........nagy hirtelenséggel megszűnt tovább létezni :-(
Befejezte pályafutását, megfutotta azt, amit a nagykönyvben megírtak neki..... írhatnám úgy is, hogy nagyot koppant azután elhallgatott örökre..............
Még utoljára megtette azt, amit "elvártak" tőle, megmentette a vezetőjét, az az feláldozta magát azért, hogy a vezetője életben maradhasson.... ezt elég komoly alakváltoztatással tudta csak elérni.
Az átalakulás mértéke olyan lett, hogy többé már lesz képes mozogni,...........szépen lassan kihűlt, elpárolgott belőle a meleg hűtővízzel együtt a lelke is ...... Béke, maradványaira... :-(

Visszaemlékezve, jó volt a vele töltött 4 év, és majd 70ezer kilométer.
Először egy svájci főmufti rendőrúrnak volt a szolgálati autója.
De az "úr" utolért vele valamit, és az ottan lévő nagy jóléti forma miatt nem akarták megjavítani, ezért eladták.
Nem sokkal később (2003 májusában ) került hozzám már újból "régi" fényében pompázva.
Az addigi gyűjtött 58ezer kilométert elkezdtük tovább szaporítani.
Csak úgy szaladtunk ( sose mentem vele lassan, kívánta hogy haladjunk ) élvezte és élvezetet adott cserébe.
Idővel kapott tőlem új "ruhát" a Zender ruhaboltból, és egy két aprósággal még egyedibbé alakult, így biztosítva, hogy aki meglátja ne keverje soha másik autóval :-)
Jártunk gyorsulni, szlalomozni.
Megjárta a Rábaringi döntött oválpályát is.
A konvojban való autókázás az egyik nagy kedvenc szórakozása volt!
Nagyon szeretett a többi Alfa Romeoval együtt nyomulni.
Komoly rökönyödést kiváltva a többi halandóból......felfigyeltek rá amerre ment, hol ezért hol azért.......
Annyira feltűnő volt, hogy megtetszett párszor a rend derék őreinek is, lefotózták, megörökítették maguknak a szép Alfát. Biztosan nem minden nap látnak ők is ilyen szép és gyors autót! :-)
No persze a képért galád módon pénzt kértek, és ráadásul a képet el is tették maguknak.
Mondjuk így utólag megértem őket, hogy a képet nem adták ki, tényleg szép autó volt! :-)
Eljárt a találkozókra, hogy a többi Alfával együtt feszíthessen a sorban.
Együtt nézte a társaival, ahogy a büszke gazdák mesélik egymásnak, hogy ki és milyen sztorikat élt meg a legutóbbi találkozó óta a kedvenc Alfájának a kormánya mögött :-)
Mikor átlépte az 5400-es fordulatot, hangot adott a száguldási vágyának, elordította magát, biztatván, hogy nyomd neki gazdám, nyomd neki.... :-)
Halhatóvá tette, ahogyan áramlik bele a levegő a direkt szűrőn keresztül, erre a hangra sokan felkapták a fejüket.....
Jártunk Horvátba is egészem Dubrovnik-ig elmentünk. Rémisztgettük a tőgymörgő helyieket és turistákat a kacsaringós hegyi utakon :-)
Élmény volt vele autókázni, imádott befeküdni a kanyarokba és kigyorsítani, szerette sorra letudni a többi autót, hogy miután a tükörben megmutatta magát, a formás hátsóját is szemügyre vehesse a lassú autós :-)
Sokszor megtréfált nagyobb autókat is a NEMGONDOLTAMVOLNAHOGYEZMÉGELMEGYMELLETTEM kifejezést párszor le lehetett "olvasni" azok arcán, akik mellett elsuhant.....
Mára már csak egy emlék, egy nagyon szép, és jó emlék maradt csak belőle........

>> Egyéb2007-08-04

Na igen, szeretek szlalomozni :-)
Jó kis móka :-)
Kipróbáltam Riti 156-át is, hogy avval milyen a bólyák közt kanyarogni :-)

>> Egyéb2007-08-04

A ti-met egy gondos tulaj Svájcban a Recaro belsővel rendelte meg újonnan.
Jó húzás volt az ismeretlen tulajtól, ha tudnám ki az, meghívnám egy sörre :-)
Ritkaságnak számit a 146-ok közt ezek az ülések.

>> Tuning és extra2007-08-04

Sony MEX R1-es fejegység szolgáltatta a zenét és a mozit.
Egy 8"-os 16:9-es TFT TV adta a képet hozzá.

>> Tuning és extra2007-08-04

Kezdett kopottas lenni a kormány.
Ennek megszüntetésére, az az újra bőröztetését e TOTAL CAR-ban is bemutatott Kecskeméti vállalkozásra bíztam.
12ezer Ft volt a váltómarkolattal eggyütt.
2006. 07. hóban készült
Reggel 8:30-kor álltak neki és 12:40-re fel volt szerelve a helyére a kormány :-)
Szép igényes munkát végeztek!
Csak ajánlani tudom őket!

A telefonszámuk: 06-76-470-029

>> Tuning és extra2007-08-02

Az Öcsém sebtiben fújt egy saját tervezésű alfa emblémát a motorháztetőre.

>> Egyéb2007-08-02

2 alkalommal nyerte el a találkozó legszebb Alfája díjjat!

2006. 10.21 Kaposújlak, és 2007. 03.31 Esztergom

>> Egyéb2007-08-02

Ma a Hungaroringi tanpályán tesztelgettem tudásom :-))))))

>> Tuning és extra2007-08-02

Ha már egyszer sikerült beszereznem a komplett ZENDER szetett, krisz33 barátom lefröcskölte a gépet hogy mindennek azonos színe legyen :-)
Mondjuk a mocitetőnek valamiért nem jól keverte ki a színét :-DDDDD
Ej ej krisz33 :-))

A motorháztetőre került még egy festett színjátszó felírat.

Alfa Romeo
Turismo Internazionale

>> Egyéb2007-08-02

Véletlenül akadtam rá egy pár ZENDER küszöbbre és egy hátsó ZENDER lökhárítóra. 30ezerre alkudtam le a hiányos szetett .-)
Mindig is tetszett a ZENDERES 146-os.
Végre találtam, és jó állapotnak örvendtek :-)
A következő útan az első ZENDER megrendeléséhez vezetett :-)

Sajna egy kicsit borsosan mérték de nem volt mit tenni, kellett és kész :-)
138ezer forintra sikerült lealkudni.
Az első Zender szett ennyiért :-) tartalmazta az első lökhárítót, a 2db első ködlámpát, és a rácsot a lökhárítóba. Egy marék csaravrt és egy franciaágy méretű szerelési útmutatót .-)