Tagok >> bilon >> 156 1,9 jtd progression >> Blog
- Típus:156 1,9 jtd progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:kék
ezek lettek cserélve:
féltengely 3 ágú csillag - jobb és bal
féltengely gumiharang külső, belső - jobb és bal
egr szelep (marelli)
első stabszilent
hátsó váltótartó bak
ismét van műszaki 2 évre.
ezen felül cserélve alsó-felső kuplung munkahenger, szolenoid, illetve kapott a jobb felső lengőkar egy kis kezelést.
264090 km
szóval, mielőtt letettem a voksot emelett az autó mellett, hogy marad, megjavítjuk, ott volt egy patent skoda. egy skoda octavia rs.
most ott tartok, hogyha megveszem a skodát, még mindig több pénzerm lenne, mint ezzel pár szervíz után.
és itt jön a döntés utáni döntés.
ezt a telet még ezzel az autóval kihúzom, de tavasszal megy a háztól. és egy időre nem lesz alfázás.
szép meg jó, de mivel új autóra nincs pénzem, használt alfát többet nem veszek.
lesz valami benzines suzuki, vagy seat, vagy dacia.
alapjában véve jól jár majd ezzel valaki, mert lassan tényleg minden ki lesz cserélve és fel lesz újítva ezen minden. de én már nem tudok őszinte mosollyal menni felé...és ilyenkor én lépek...le/el.
elvittem beméretni.
alig akart kijönni, de kiszedték.
nem olyan rosszak, de fel kell újítani. (wtf???) akkor minek felújítani? mert már kint vannak, és szarabb lesz, ha visszakerülnek.
fel lettek újítva.
én nem nagyon érzek változást, tán halkabb, tán könnyebben veszi a fordulatot.
azt mondták a magasnyomásút is meg kéne nézni, mert valszeg az az ok, és akkor azt is fel kell újítani.
Erre mondtam, hogyha nem biztos szét ne szedjék...
nem volt olcsó...
kifúj, érzésre sincs meg az összes ló, alul gyenge, míg nem épül fel a turbónyomás, morgós hangja van, hangos, ráz...
elvittem diesel specialistához.
az élőadatok alapján azt mondták, vizsgáljuk be a porlasztókat, valszeg ott a gond.
egyelőre ott tartunk, hogy a porlasztók harmadik napja nem mozdulnak, annyira be vannak "gyógyulva".
kezdek aggódni.
és az is biztos, hogy ezután több diesel autóm nem lesz...szóval 3 év múlva benzin, vagy elektro, vagy hidrogén... :)
update1: az egyik megmozdult
update 2: kint van mindegyik. és mindegyik felújítós. a "jó" hír, hogy a magasnyomásút is meg akarják vizsgálni. azt skippeltem...ez így is nagyon sok pénz lesz..
rezonátor cső csere, felső turbócső csere, kipuffogó dob csere.
még mindig nem az igazi. erőtlen, ez onnan is látszik, hogy 180 a vége. és valahol valami kifúj.
olvastam, hogy ha rezeg/remeg, meg hol megindul, hol nem, akkor a porlasztónál lehet a gond...most elindulok ebbe az irányba.
eresztett a jobb első. két hét alatt tök lapos lett, de 2 nap alatt is 2,5-ről lement 2,0 alá...
irány a gumis, aki megállapította, hogy felni gond.
2500 ft-ért megcsiszolta. Majd elmondta, hogy készüljek fel, hogy a többinél is ez lesz. vagy vegyek új felniket, vagy újítassam fel őket.
mindenestre most jó.
ellenben, most előjött, hogy ha balra kanyarodok, akkor úgy nyikorog, mint egy lovaskocsi...
vezérlés Gates
olaj Motul X-Clean, 5l
olajszűrő Sofima
levegőszűrő Filtron
gázolajszűrő Filtron
pollenszűrő Filtron
szervoolaj ATF, 1l
fékolaj DOT4, 1l
hűtőközeg Alu G12 5+5l desztvíz
fényszóró, bal Tyc
fényszóró, jobb Tyc
bal első vízvető bontott
géptető teleszkóp Krono
géptető teleszkóp Krono
kettőstömegű Valeo
kuplung szett Valeo
főtengely szimmering, váltó oldali Corteco
difi szimmering, jobb Corteco
difi szimmering, bal Corteco
váltóolaj, 2l Motul motugear 75W90, 2l
motor kitámasztó, felső FE36812
generátor szabadonfutó VAL588009
hosszbordás szíj DAY6PK1842
féltengely csillag G4F001PC jobb
szelepfedél tömítés EL199030
bal hátsó ablakemelő szerkezet
szóval...
kell az autó. jó szerelő meg kevés van, azok is leterhelve. az autó meg nem jó, de használni kéne. telik az idő.
párom seatjának is szerelő kellett. ekkor jött a lehetőség...
párom sógorának a haverja új autót vesz, és a régit beszámíttatja. na de mi a régi? hát egy skoda octavia rs. beindult a kisördög...
- mennyi az octavia rs?
- ennyi. ennyiért számolják be, ebből nem engedek. minden ki van rajta cserélve, új műszaki.
és tényleg. az autó rendesen karban van tartva, semmi olajfolyás. tiszta. Mondja is Jani (sógor), hogy Feri (a skoda tulaj) autóbuzi. Az első nesznél megkeresi a hibát, és javítja.
Beülök a skodába.. Borzalom. Ebben megöl az unalom. Lelketlen belső, dehát munkaeszköz. az autó csak egy tárgy. beindítjuk. itt már érződik a bugi. turbós benzines. megy mint az állat.
Párom mondja: -vedd meg. ezt tudjuk szervízelni, több ismerős is van, és nem annyira leterheltek.
- Na jó. Ha júni 8-ig nem tudjuk megcsinálni az alfát, akkor csere.
Üzenet a szerelőnek, hogy mizu.Válasz, hogy júni közepéig nem lesz rá idő. ehhhh...dehát kell egy autó.
Spekulálás. forgolódás, nem alvás.
Vannak még szerelők hátha. Üzenet másik szerelőnek. egyelőre nincs válasz.
Alfa meghirdetése. Teljes meglepetésemre a hirdetés eladása után 20 perccel, már érdeklődnek. aztán megint, azután megint. És mind komolynak tűnik.
olcsón tettem fel. de nem baj, mert így is ott vagyok, ahol lenni szeretnék.
közben a másik szerelő visszaír. holnap vihetem.
áll lees...forgolódás megint. Mi legyen?
Párom skoda, én kimondatlanul, de alfa, de azért van bugi a skodában is, csak ne kelljen ránézni a műszerfalra...
Aztán döntök.
Más autót vesz abból, amit most ráköltök az alfára.
Öcsém csak annyit mondott:
- Tesó! Lássuk be, ha nőről. vagy autóról van szó, nem tudsz az eszeddel gondolkodni.
:D
szóval, alfa marad. reméljük meghálálja. :)
2
613
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia