Téli viszonylathoz képest nagyon jó idő van kint, már-már tavaszias a hangulat, így megfürdettem a Bestiát mert ordenáré retek volt már szerencsétlen autó.
Ténylegesen beköszönt a tavasz akkor kap egy alaposabb kívül-belül, alul-felüli mosást is.
Mivel nagyon szeretem a havazást, nagyon megörültem amikor reggel ilyen kép fogadott.
Nem bánnám ha még sok-sok hó esne.
Ennek örömére el is mentem gyorsan a Bestiával az új munkaszerződésemet megkötni, ami szerencsére nem az 5km-re lévő munkavégzés helyén volt, hanem Budapest másik felében a székhelyen (oda-vissza 60km).
Tudtam megint élvezni az autót és az általa nyújtott mosoly faktort :-)
"Sajnos" beigazolódott. Február 3-tól új munkahelyem van és így nem szeretném használni napi szinten a Bestiát.
Az oka egyszerű: Budapesten lakom és dolgozom. Ezzel eddig nincs is semmi baj. Eddig a munkahelyemre (Budapesten) oda-vissza 30 km volt az út. 15 km oda és 15 km vissza! Amíg beértem szépen bemelegedett majd céges parkolóban pihent . Ez a távolság most lecsökkent nem egész 5 km oda és 5 km vissza. (3 metrómegálló) Nincsen értelme így használni és sajnos parkoló sincsen ahol pihenhetne amíg dolgozom. Az utcán meg nem fogom hagyni.
Egyéb előnyei viszont vannak... :-)
Így marad a hétvégi használat. Egyik szemem sír másik nevet.
Hiányozni fog a hétköznapjaimból, hogy beleüljek, vezessem, élvezzem :-(
Folytatódhat a 100%-os rendbetétel illetve egyéb projektek...!!!
Km állás: 154.124 km.
Tegnap elhoztam az autót Zé.-től, sikeresen felkerült az első lökhárító a sárvédő és ki lett cserélve a törött ködlámpa.
1.-2.-3. kép előtte.
4.-5.-6. kép utána.
Az 5. képen a vaku csillog, nincsen csík a lökhárítón :-)
7. kép: Budapesten is el lehet járkálni 10 L környéki fogyasztással, persze ez Vasárnap hajnalban volt (reggel 8:00) A kutya nem járkált az utcákon. :-)
Sikerült egyeztetnem Zé.-vel, és vasárnap azaz 01.19-én felkerül végre az első lökhárító (az enyém már nagyon karcos,törött, repedezett) a bal első sárvédő ( az enyém egy sajnálatos parkolás következtében eléggé behorpadt, és a festék is pattogzik le róla) és végül a ködlámpák cseréje is megtörténik, (betört egy kavicsnak vagy inkább kőnek köszönhetően) az alfaamorés rendszámtábla keret is felkerül.
Köszönöm tipoatti-nak, tőle sikerült jó áron és minőségben teljes mértékben elfogadható alkatrészeket megvásárolni.
A műtétről képeket is rakok majd fel.
És úgy alakult, hogy új munkám lesz. Aminek következtében a hétköznapi munkába járás nem a Bestiával fog megtörténni :-( A jelenlegi lakhelyemtől kb 5 km-re lesz a munkavégzés helye. Erre a kis időre fölösleges be indítani az autót, be sem melegszik, illetve csak nagyobb kárt tennék szerintem benne hogy ilyen rövid távon használom Budapesten.
Újraéledés óta tesztelés szempontjából 60km megtétele után, úgy gondolta, hogy eddig és nem tovább. Szintén egy nagy durranás és megállt. Hibás légtömegmérő miatt a szívósort lelökte. Bestiával a segítségére sietés. Csere új légtömegmérő, szívósor vissza a helyére és újra szalad. Apum használja most, hogy ha elő jön megint valami akkor tudja orvosolni.
Az "új" első lökhárítón már alfaamorés rendszámtáblakeret fog díszelegni.
Legfontosabb, hogy most már van miből nyugodtan inni a felest :-)
Miután majdnem 3 hónap állás után rá szántam magam és hazavitettem az autót és otthona apukám nekilátott a hibafeltárására és ha kell akkor irány Zé. Na akkor jött a döbbenet és rohadt cső mozdult le, le vált a bilincs :-( és ezért indult csak 2 hengeresen a kocsi vagy mi. (Nem értek hozzá)
A lényeg, hogy újra működik :-)
Mivel, október óta nem indul és már nagyon sajnálom szegényt. Így úgy döntöttünk, hogy elindul a talpra állás göröngyös útján.