Mutasd

>> Szerviz2018-06-09

Közvetlen műszaki vizsga előtt vettem észre ,hogy a jobb hátsó rugóm eltört.Ezért elnapoltattam a vizsgát ,és megrendeltem az alkatrészeket Autodocról. Monroe rugó,és Febi Bilstein szilentet.Szerencsére mindkét oldalra vettem.
WarbiRunner kollega blogja nagy segítségemre volt a csere folyamán. Kiderült ,hogy a fordítva berakott alsó lengéscsillapító csavart sem kell elvágni ,kijön az ,ha már a rugó kijött a toronyból.Én egy nagy spájszerrel nyomtam le a lengőkart és úgy fordítottam ki a gólyalábat. Neten láttam olyan megoldást ,hogy emelővel nyomták le,de nekem kéznél volt a nagy méteres vas darab😃A többi művelet gyerekjáték. A szilent is már elég rossz állapotban volt. Úgy terveztem,vizsga elött csak a jobb oldalt cserélem ,össze is raktam a csomagteret is. Mikor kész voltam,megmértem a két oldal magasságát. Az új oldal 2 centivel magasabb volt ,mint a régi. Na mindegy ,gondoltam ,vizsga után úgyis kicserélem másikat is . Másnapra be is jelentkeztem a szervízbe,reggel ott is hagytam az autót.Napközben hívott a szerelő,hogy a bal oldali rugóm is törött,mi legyen?
Mondtam neki ,hagyja már megvan az alkatrész ,hétvégén kicserélem. Így is lett ,haza jöttem Bpestre ,és most pénteken meg is csináltam. Pluszban kicseréltem a kézifékköteleken levő gumiharangokat,mert már szétrepedtek . Szerencsére volt még 2 db Wartburg gumiharangom itthon.Jól tele tömtem zsírral ,remélem kibírja a telet.
Km állás a jobb oldali rugó cserénél: 276940
, a balnál kb 277700