Szeretett 75-öm típushibája minket is utólért.
A hardy-k beadták az unalmast, a közelben nem találtam szerelőt, akinek a kezei közé mertem volna engedni a vasat, így a választás, Kisbubi,Vigla, Figi cartársakra esett, felkerült négy téli gumi is, kapott három új hardy-t és Kisbubiéknak köszönhetően kapott kardáncsapágyat is. Én sem maradtam ki a sorból, kaptam némi felvilágosítást az autón rendszeresen ellenőrizendő dolgokról. nagyon rendes srácok élnek szentesen, örülök hogy az ő kezük alatt gyógyult az autóm.
Már készülget a hifi. Igaz lassan de halad.
Bekerült az autóba egy Z4100 erősítő, egy pár 30-as mély a kalaptartó helyére, egy 30-as sal beast láda a csomagtartóba, egy kondi, csipogók a A oszlopra, és közepek a műszerfalba, és buksi kollégát követve egy pár kárpithangszóró az ajtóba. Utóbbi igényelt egy kis vagdosást , de megérte.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025536t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025537t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025538t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025539t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025540t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025541t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000025/0000025542t.jpg)
Megvolt a vezérlés csere. :) Érdekesség: a szerelő szerint a balance szíj illetve görgő nem volt megfelelően feltéve, valami jelölések nem voltak összillesztve rendesen. Ahogy hangzott a mondandója, összetehetem a kezem hogy nem lett baj a dologbol.
A következő terv valamelyik hátsó szilent nagy valószinűséggel lázad, így megint meg kell látogatnom egy rázatásra hogy kielemezze a várható kiadásomat.
2008 julius 18-án már mivel összeszoktunk a géppel, gondoltam akkor teszteljünk, és 210km/h-ig mentünk, de ő volt a bátrabb, tovább nem mertem nyomni neki, de már ez is libabőr gerjesztő volt :)
2008 julius 19-án egy idős bácsi belénk koppant balrol, de törölköző megoldotta a problémát a helyszinen, hála égnek megúszta a kicsike.