Sokat bosszankodtam, 150 LE és nem lehet vele szépen kényelmesen alacsony fordulaton járni vele. Nézelődtem a hazai kínálatot de végül az ebay mellet döntöttem 16eFt kaptam egy felprogramozott eprom-ot. :D Pár perc alatt bepattintottam és WoW :)
teljesen megváltozott sőt még a fogyasztása is vissza esett, persze ha az embert nem kapja el a gépszíj :D Javaslom minden kedves típustársamnak megéri 1500-2000 fordulat között gyönyörűen el lehet vele közlekedni.
Kis hibákat csinálgattam ami pénzbe nem kerül de annál bosszantóbb.
Az ablakmosó spricnim csak épp hogy pisilt, mert az Y-on elosztó szelepe megadta magát, kibeleztem most jó :-). A fűtő motorom komutátora felrakódott és ezért nagy áramot vett fel és szétégette az ellenállás híd egyik ellenállását. Motor szétszed kitakarít megolajoz mert az olaj fél műszerész :-), ellenállást cekász drótból újra tekertem, most jobb mint új korában. Szívargyújtót átkötöttem fix 12V-ra mert ki idegelt hogy csak gyújtáson van benne delej, ha meg már a középső konzolnál jártam kicseréltem az izzókat. Kis délutáni bütyizés :-)
Üdv.: Sztavros
Sziasztok!
Évzárásnak kedvenc útitársam cserben hagyott. Váltás közben egyszer csak a kontroll lámpák világítani kezdtek és a motor megállt (2008.12.30.). Szerencsémre legjobb barátom Száguldósrác segítségemre sietett. A vezérműszíj ki lett cserélve mielőtt megvettem de a bakelit szíjfeszítő nem, a kerék szétroppant. Nagy szerencsémre 30,31-én sikerült minden alkatrészt beszerezni és 31-én fél ötkor sikerült is nekiállni az autó szerelésének. Sokáig tartott :-) egy teljes évig :-)))
Az autóval szilvesztereztünk non-stop, de meg lett a gyümölcse. Újév első napján délelőtt fél 11-kor megjött a várva várt motorhang nagy örömömre. Mindenkinek ajánlom ha vezérműszíjat cserél cseréljen feszítőt is és lehetőleg fém kerekest ne műanyagot.
Üdv: Sztavros