cac - főkép
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2010-08-13

Hétfőn bal első axiál-csukló csere.
Anyagdíj: 3000
Munkadíj
Km állás:

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2010-07-21

Már 2 éve megvettem a szűrőt, de csak most vált esedékessé a régi cseréje. Feltehetően most sem lett volna rá szükség, de ha már megvettem, belerakom. :)

KM állás: 210.669

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2010-06-04

Hétfőn leszakadt a több sebből vérző hátsó dobom. Érdekes mód semmit sem változott a hangja úgy, hogy nem volt ott semmi. :)
Ma megérkezett az új.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2010-01-13

Közeleg a műszaki, s mivel a fent nevezett stuffok erősen cserések már, ezért ma beinvesztáltam ebbe a kis felújításba.
Alkatrészek: 24.200
Munkadíj: 18.000

Km állás:

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2009-11-27

Végre sikerült kicserélnem a termosztátot. Egyben a 3 felfogó csavart is cseréltem, mert botrányosan szét voltak gányolva.
Újra van fűtésem! :)

Km:

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2009-08-29

Hátul csúnyán nyüszített a fék, mint kiderült elkopott a betét. SIMER betét került bele. Teljesen elégedett vagyok vele. Az összekopás alatt semmi zavaró hangot nem adott ki.

Km óra állás:

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2009-06-10

Keneséről visszafelé jövet iszonyú benzinszag fogadott. Litérnél kénytelen voltam lehúzódni, ahol kiderül, hogy egy kis lyukon csöpög a benya a kocsiból. Feltehetően a frissen cserélt ac pumpa megnövekedett nyomásától adta meg magát a megfáradt cső.
A Litér felső részén lévő gumis/felnis szaki segített ki. Nagyon korrekt volt, ajánlom mindenkinek!

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2009-06-10

Ismét előjött a csörgő hang a motorból. Mint kiderült a vezérlés módosítás ment gallyra. Hála égnek ezt is tudtam a donorkocsiból pótolni.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2009-06-06

Nem volt egyszerű mutatvány, ugyanis az lpg gáztartály alatt van a benya pumpa. Azért megcselekedtem.

 
>> SzervizAlfa 155 1.8 TwinSpark // 2009-05-25

A majd fél éves állásban lemerült az akkumlátor. A többszöri begurulás, bolygatás miatt teljesen összekuszálódott a gyújtás körül valami.
- új lambdaszonda
- gyújtókábel csere

A szerelőtől (Zsargó Árpád) úgy kaptam vissza a kocsit, hogy az addig működő AC pumpa rossz volt. Szerencsére a Bárdi autó garanciálisan cserélte, így nem csináltam jelenetet az ügyből.