Amikor regeltem ide, kissé túlzásnak tartottam, hogy blogot vezessek az autómról. Mivel rajongói oldalról van szó, simán elnéztem másoknak ezt a kis bogarasságot. Aztán rájöttem, hogy ez egy csodás virtuális kis szervizkönyv, így a mai naptól kezdve én is vezetni fogom. Visszamenőleg le is jegyzek pár dolgot, amire emlékszem.
Ma végzett a fényező. Majdnem telibe lett fújva a kocsi. A hátsó csomagtartónál a donorkocsiét fújattam le, mert a későbbiekben azt tervezem felrakni egy hátsó spoilerrel.
A tető jó állapotban volt, így az csak polírozva lett.
A visszapillantók és a hátsó lökhárító is metálszínt kapott.
A még decemberben megvett donorkocsiból átraktam a sérült elemeket. A lökhárító műanyag felfogatásait fém papucsokba fogtam.
Az eddig magányosan tengődő kűrt is megkapta a társát. Most már acélosan dudálom le az arra érdemeseket. :)
Kicseréltem a sebességváltó gombát is faberakásosra.
Füredről hazafelé menet kiugrott elém 2 őzike. Az elsőt sikerült elkerülnöm, de sajnos a másodikat elütöttem. :(
A károk:
- első lökhárító
- bal első sárvédő
- bal fényszóró
- bal ködlámpa
- pajzs
Végre az agyonheggesztett, agyontákolt hátsó és középső dob helyett bekerült egy vadiúj ZARA kipufogódob.
A műszaki közeledtével szükségessé vált a jobb első lengőkar cseréje. BIRTH típusú került bele.
Csúnyán elkezdett csörögni a motor, ezért az Autógenerál Kft kezelésbe vette a vezérműlánc feszítőt. Kivették töltésre a vadi új akkumlátort, amit egy másik kocsiba raktak be. A passat egy Zeller József nevű pöcsé volt, aki elismerte, hogy más akkumlátort kapott, de vissza már nem adta. Remélem idővel majd visszaüt neki az életben ez a patkány viselkedés.
- új olajszűrő
- olajcsere
- új szelepfedél tömítés
Az egyik hengerben 7 bar körüli kompresszió volt csak, így a szelepüléket köszörülni kellett nagy-nagy bánatomra.
A kiszolgált 45 Ah-s akkumlátor helyett, egy jó kis 60 Ah-s aksi került a gépszörnyetegbe.
Hivatalosan (legalábbis a forgalmi szerint) mostantól lett enyém a kicsike.