Kész az autó motorja! Korábban Komárom környékén mind a négy dugattyúm gátszakadt lett. Szerencsére trélerre került azonnal, így a brutális 2l/100 Km-es olajfogyás ellenére, nullás méretű gyári gyűrűs dugókkal meg lehetett oldani a problémát. A motorban gyakorlatilag mindent kicseréltünk. Járt gépműhelyben is. Kimérték, azt mondták tuti lesz. Kapott vezérlésmódosítót is, ugyancsak gyárit.
Megpróbálták elvinni az autómat.
Sajna széttörték a jobb zárat, a csomagtartó zárját, valamint a riasztó zárját is. Ebből a riasztó zárja van kész, valamint feltetettem a riasztós tippje miatt egy szalonban számítógépre, hogy megnézzük az immobilizert. Szerencsére, úgy néz ki emiatt nem tudták elvinni. Így csak 75,000E +munkadíj lesz a költségem, de nem most, mert sajnos további gondok adódtak vele.
Bekerültek a felső lengőkarok előre, végre megszűnt a nyekergés, és dohogás. Egyúttal felkerültek a nyári gumik felnikkel, kerék őrrel.
Megvettem az itt hirdetett 15-ös használt MOMO felniket.
Alakul a molekula. Ugyan lassan, de alakul. Ami eddig volt:
- olaj, összes szűrő
- vezérműszíj komplett
- vízpumpa
- gyertyák NGK 100E-s
- hosszbordás szíj