Mutasd

>> Esemény2022-02-15

A diagnosztika kihozta, hogy az EGR nem találja a stabil munkapontot. Biztos eljárt volna még az autó így, de nem akartam a pusztulás lejtőjére taszítani. Kicseréltettem. Kapott egy Dellorto szelepet és csőpucolást. Remélem a regenerálás visszatér a normál gyakoriságra. Bízom benne, hogy pár évig még stabilan szolgál majd az autó. Vagy szélmalomharc?



274820km



Motoron TMK eddig a szíjakon (2016, 2020) és évi olajcseréken kívül:

209ekm izzító gyertyák,

250.5ekm szívósor tisztítás, átvizsgálás, EGR hűtő fedél csere, turbó felújítás, olajszivattyú tömítés csere, vákuum szivattyú tömítés csere

265.5ekm generátor felújítás, főtengely szimering (ez hibaként jelentkezett), kuplung munkahenger/kinyomócsapágy csere