205/45 lett a jó méret, ez mindenhol elfér. Felkerültek a Zender Milano-k. Hosszú projekt volt.
Tavaly év végén vásároltam egy garnitúra Zender Milano-t az ebay-en. Ezzel egy igen régi vágyam vált valóra, már a 155-re is szerettem volna. A GTV-hez persze jobban illik ill. 5 csavarost könnyebb is találni. Esztétikailag hagy(ott) kívánnivalót maga után mind a négy darab. Hámló lakkrétegek, kisebb padkázások mutatták, hogy van tennivaló. Futottam pár kört a neten ill. felniseknél, de az egésznek az lett a vége, hogy magam vágtam bele a szervezésbe.
A legnagyobb fejtörést a kerület mentén elhelyezett műanyag díszítő csavarkák okozták. Ezeket muszáj kivenni egy rendes polírozáshoz. Próbáltuk mindenféle apró fejjel megkerülni őket, de nem sikerült. Viszont visszatenni nem lehet őket, mert kiszedéskor megsérülnek, meg bele is szakadnak. Utánrendelni természetesen nem lehet. (Én legalábbis nem találtam rá forrást, pedig ígéretekkel tele volt a padlás.) Voltam mindenféle csavarboltban, de mikor meghallották, hogy külső torx fejű csavar el is lettem hajtva. Pedig még DIN normája is van! A véletlen segített: egy barátom műhelyében találtam tökéletesen egyező fejű csavart, egy LFL-es MAN motor szelepfedelét hivatott rögzíteni a hengerfejhez. Felcsillant a remény és tovább kerestem. Végülis egy gyári GM csavarra esett a választás, ez benzines Opelekben a leömlőt borító hővédő lemezt erősíti ugyancsak a hengerfejhez. A2-es, tehát anyagában korrozióálló és színében is egy az egyben passzol a felpolírozott felnikhez.
Tudatosan nem tükörsima és fényes felület volt a cél, hanem kicsit "selyemfényűbb". Egyelőre itt járunk, még 2 felni polirozása hátra van és a csavarokat kell beragasztani.