külseje forrasztva, 2 réteg Korant rozsdaátalakító + 2 réteg zománcfesték
belsejét is kezelni kell még szintén rozsdaátalakítóval + műgyantás US Tank Seal-el Itt kapható : www.oldtimerperfekt.hu 17000.- ft
Ki tudja hogy lehet fotókat cimkézni ?
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037551t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037552t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037553t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037554t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037555t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037556t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037557t.jpg)
Régi üzemanyagtartály menthetetlen. Az új jól nézett ki, amíg 1 lyukat nem találtam rajta, aztán 3-at, aztán 23-at... Valaki okosan lefestette mielőtt rendbe tette volna. Megérdemelte volna hogy szívjon vele saját autójában.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037234t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037235t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037236t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037237t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037238t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037239t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037240t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037241t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037242t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000037/0000037243t.jpg)
Február 12-én hazahoztam kasztnit lakatostól Tatabányáról :
új küszöbök, hátsó sárvédőív, padlólemez, hossztartók, rugó feltámasztás, ajtózsanérok is felújítva, stb... + alváz és üregvédelem
=210ezer ft + 3ezer tréler
Apu pedig készített bakot + rámpát amiről nem rántja magára autót amikor klíma kompresszport szereli majd ki :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035435t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035436t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035437t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035438t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035439t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035440t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035441t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035442t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035443t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000035/0000035444t.jpg)
Karosszéria kész : bal hossztartó újrateremtve, jobb javítva, trepni, küszöbök, hátsó sárvédőívek cserélve, emelési pontok újak, stb. Utolsó kép : csak fél centi vastag gitt volt rajta, gratula valakinek...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000034/0000034636t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000034/0000034637t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000034/0000034638t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000034/0000034639t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000034/0000034640t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000034/0000034641t.jpg)
Zavart (amikor még volt jogsim és vezettem...) hogy a kormány pereme beletakar a fordulatszámmérőbe, flex ezt is viszi...
Elölről semmi nem fog látszani.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033137t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033138t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033139t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033140t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033141t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033142t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033143t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000033/0000033144t.jpg)
2
552