hátsó lengéscsillapító csere : Kayaba gázos, fékmester.hu
motor alsó tömítésgarnitúra
Első ködlámpák -amik nem picit lepusztultak voltak- cserélve új szúrófényekre.
Refire is rákötöm majd öket.
Felfogatás nem gyári, de nekem tetszik...
lengyel Wesem márkájú : Halogén szúrófény H3 12V/24V 180x86x76m
ok, az enyém kék lett véletlenül
Kálozi fekvőrendőrön kapott egyet a kipufogócső vége, a dob megadta magát pár nap alatt. De ki lett javítva, nem kell cserélni.
olajcsere is volt : 190416km
Bélánál járt újra az autó:)
- a két fő motortartó bak is cserélve lett +a
- "hátsó" motortartó bak is cserélve
- fékrásegítő ua olyan maradt, cserélni kell
- egy féltengely gumiharang csere
- váltókar persely csere, már nem zörög menet közben
2. kép : jobboldali bak volt bent, alacsonyabban ült a motor a kelleténél + a rossz hátsó bak miatt az olajteknő vergődött a kormányműnél
- sperr-be lamella garnitúra csere kell...
Az újon levő 15mm-es repedést ezek szerint sikerült meggyógyítani, nem folyik.
5 literrel feltöltve, ahogy korábban sosem.
Első lengéscsillapító gyenge a nagy kerékhez, úthibákon elpattog a kerék.
Boge cseréli a Delphi-t.
Ablakmosótartályom repedt, javított volt és eresztett.
Sikerült venni egy bontottat ami Brigiciol után újjászületett, s repedést is találtam, ereszt is. Remek... Kapott pillanatragasztót kívülről-belülről + belülről ragasztót.
Régi jeladó halott volt.
Alfáé 15ezer lett volna, 1500-ös Zsigulié csak 2300ft.
Kellett hozzá egy adapter és minden ok.
Önindító melegen megbízhatatlan volt, sokszor meg sem nyekkent.
Kapott egy 40A-s relét a gyújtáskapcsoló felől + egy direkt testet az önindító háza.
Azóta hibátlan !
Ma reggel egy fácánkakas totyogott elém, aztán megijedt és felrebbent, első szélvédő telitalálat... Örülök.
2 héttel később Carglass ki is cserélte.
Mindkét hátsó rugó felső gyűrűje eltörött. Baloldali alja 2. körben pozícióba téve hogy tányérra felfeküdjön.
Féltengely gumiharang csereérett.
Kipuff meghegesztve.