Mutasd

>> Szerviz2014-03-21

Nos végre elérkezett ez is. A vásárlás óta terveztem, hogy eljutok Zé mesterhez,de a munkám miatt csak most sikerült összehozni.

Nos akkor irány Zé mester....
Szerdán délután oda vittem és másnap már el is hoztam. Bár az olaj cserét pont akkor kezdték el amikor oda értem, nem bántam, hogy várnom kell mert így részese lehettem a folyamatnak. Az olaj leeresztő csavarral meggyűlt a baj mert nem nagyon akart engedni, de pár hasznos szerszám (véső,kalapács, svéd fogó) megoldotta a problémát :-D

Végre elkészült, irány haza. A haza út is izgalmas volt, fél úton észre vettem hogy rettenetesen kormol a nagyvad és nem igazán van alapjárat. Haza érve felhívtam a mestert mi lehet a baj a kocsinak. Azt mondta valahol a levegő szűrőnél nézzek körbe, LMM csatlakozó vagy bármi más... Nos aznap már nem volt időm megnézni így másnap azaz ma néztem meg. A motorháztető felnyitása után egyből észre vettem a bibit, nem volt vissza rakva az intercooler csöve (ejnye-bejnye mester). Pár csavarás a bilincsen és már kész is. Minden működik újra.

Köszönet mindenkinek aki hozzá járult a szervizhez:
Zé Mester és csapata a remek és gyors munkáért
Erhard-nak az alkatrészekért
És végül, de nem utolsó sorban Mex86 cartársnak a vezérlés szettért.

Költségeim:
Szerviz és egy gázolajszűrő: 25000ft
Alkatrészek: 26000ft
A vezérlés szett meg ajándék volt: 0ft

km állás: 253650km