Mutasd

>> Esemény2012-02-09

Szóval nyár elején megvettem. Nyár közepén el is kezdtem használni. Hozta amit vártam tőle. Egyszerű szerkezet, megy és csak megy. Amit a vizsgára megcsináltunk az elég volt egész évben. Télre kellett egy téli kerék szett. S csak tisztán tartására s pár apróságra, extrára kellett költenem... Sikerült is 3500km-t megtennem. Átlagban 10,2L es ! Fogyival. OK, hogy igénytelen, mint az atom, de ez majdnem annyi, mint a 2000 8V 155 é. De ez egy fűnyíró és nem is megy ahhoz képest... Így megfogalmazódtak a 2009-es tervek... ;)

 
>> Szerviz2012-02-04

Szóval, törzskönyv még nem lett meg, de az autó már nálam volt. Így elkezdtem az átnézését, javítását, szépítgetését. Az első lökösök le voltak pattogva, hátsó lökös törött, sok-sok kavics nyom. Retek belső. A motor viszonylag kellemesen muzsikált. Kapott belső hűtésű, 257 es AR féket. Jó tárcsákat, kevertettem festéket, Neki álltam doblemezeket is rozsdátalanitani.
Nem hazudtolta meg magát :) A jobb első váznyúlványon, hátsó doblemezen voltak hiányosságok. A Tesco gazdaságos dísztárcsákat helyre raktam (Qka), az egyébként még jó, de virsli gumikat/ acél felniket eladtam. Kapott helyette Alessio F1 et, és 195/50R15" előre, hátra 205/50R15" gumikat. Kénytelen voltam lakatost is meglátogatni. Közben elérkezett a vizsga időszak is. Így kiglancolva, kitakarítva, megszépítve csont nélkül átment. Természetesen a motor sem maradt ki. Friss olaj, gyertyák, szűrők, fagyálló... Az csak természetes, hogy kapott valami rádió félét is...

 
>> Esemény2012-02-04

Szóval nem volt épp épkézláb három ajtós Tipo, így jöttek a Tempra SWk. Meg is találtam őt Bonyhádon. Egy (azóta megszűnt) FIAT kereskedésben állt. A pesti tulaj egy új Cromaba számoltatta be. Még 3 hónap műszaki, külsőleg ütött-kopott, 1,6 EFI (75Le-s) motor. Központi zár, 2x elektromos ablak, vonóhorog, elektromos tetőablak. Az az, az SX ie felszereltség. Meg is alkudtam rá. Mivel nem találták a törzskönyvet, ezért foglaló letétele után 1 hét múlva tréleren Érdre is hozták. Első komolyabb találkozás után megállapítottam már, hogy ez tök akkora, mint a 155. Csak igénytelenebb. Pl a műszerfal anyaga valami ragadós kátránnyá lett 14 év alatt. Ülések is tök olyanok, csak gagyibb anyagúak, s olyan szalmazsák érzetű a tömésük.
Az ajtó kárpitok is jobban mállottak, mint a 155 ben szokás... Viszont hatalmas a csomagtartó. Van vonóhorog ami nem volt kritérium. De jól jött a később ajándékba kapott utánfutóhoz :)

 
>> Esemény2012-02-04

2008 nyár elején elérkezett az idő! A bicolor már majdnem patika lett. Így eldöntöttem, hogy kell még egy autó. Nem is azért mert a 155 kicsi, hanem azért mert szép lett....
Kézenfekvő lett volna még egy 155. (sok alkatrész), de nem akartam (akkor még egy) nagy motoros autót. Meg sedant sem nagyon.
Olasz autós elkötelezettségem miatt, csak is valami olasz jöhetett szóba. A pénz is be volt határolva, így elkezdtem nézegetni a Temprákat és a Tipokat. Tipoból a 3 ajtós bejövős volt, Temprából meg az SW. Úgy voltam vele, hogy cuccolni, futkosni, városban ütni vágni elég az 1,4, vagy az 1,6. Majd valamikor július elején ráakadtam erre: