Mutasd

>> Szerviz2012-01-06

Szilveszterkor Liával elugrottunk Zakopane-ba. Oda-vissza nagyjából 700 km-t tettünk meg szerpentinen, autóúton, közúton, és silány minőségű mellékutcákban.

Lia gyönyörűen ment, semmi baja nem volt. A fogyasztás lenyűgöző, 6 liter alatti volt visszafelé például!
Aztán hazafelé már majdnem otthon voltunk, még beugrottunk Szigethalomra. Ott kezdtem hallani valami eddig ismeretlen hangot a motor felől, amolyan elektromotor hangot, ami nagyobb gáznál felpörgött. Nem tudtam, mi lehet.

Aztán másnap reggel már nem tudtam kinyitni az autót. Gyenge riasztó-kikapcsolós hang után a központi zár nem nyílt ki és a kulccsal se tudtam kinyitni.

Szerencsére emlékeztem, hogy a múltkor hogy jutottam be. Kb fél óra alatt feltörtem az autót, majd bebikáztuk. Kinyílt, félretoltam az útból. Kb 2 percig járt a motor, majd az ablaktörlőt beindítottam. egyből leállt.
Bemérték az akksit, feszültség kb 5,7 V volt. Cellazárlatra gyanakodtak, ami jó, mert még épphogy garanciás.
Viszont kellett egy új akksit venni.

BOSCH S3

Az új akksival elmentem egy szervízbe, ahol a generátort megvizsgálták. Kuka.. A kép összeállt. Generátort kellett cserélni.

Mégn este elhoztam Liát, újra tökéletesen megy, új akksival, új generátorral.