Tagok >> sparco >> 159 SW 2.4 JTDm 20v ti >> Blog
- Típus:159 SW 2.4 JTDm 20v ti
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:nero carbonio
Ott hagytam az autót pár napra a szerelőnél:
Be lett szerelve:
-KONI Sport lengécsillapító szett
-Eibach rugók
-1 pár TRW felső lengőkar
-1 pár TRW alsó lengőkar
-4db TRW kutyacsont
-váltóolaj lecserélve (Tutela)
-1 váltótartó bak+ szimering csere
- 2 első toronycsapágy
- na és persze a felújított bölcső
Brutál jó a futómű! Mint amit az aszfalthoz ragasztottak! :D
Km: 266.000
Vettem egy bölcsőt még tavaly a mostani viseltes helyett, ami még az autó alatt van.
Habár jó állapotban van (Olasz autóból származik), gondoltam adok neki még 1-2 réteget, hogy többé ne legyen gond vele.
Alapos csiszolás után kapott 1 alapozó réteget, majd cink festék réteget, végül 2 rétegben alvázvédőzve lett. Száradás után, kifújtam a belsejét üregvédővel. Ezek után remélem nem lesz rozsda többé.
Sok töprengés, utánaolvasás, vélemények után végül KONI Sport lengéscsillapító szettnél döntöttem.
A gyári szett is jó még, de ha már ninden más új kerül bele, legyen ez is az.
Nagyon kíváncsi leszek. Mindenhonnan csak jókat hallottam Róla.
Ma 1 éve hogy megvettem az autót.
Ez idő alatt 29.000 KM-t tettünk meg együtt, gond nélkül. (Km: 265.000)
Valamint 969.000Ft lett rá költve. :D Ebbe a húzós összegbe benne van a 10ezrenkénti olaj/szűrő cserék, felnik, első lengőkarok, fékszett... sok minden. De lekopogom, mind időszakos kopó alkatrész csere, vagy extra, melyekből mind a legjobbat igyekeztem beszerezni. Így jó pár évre költségmentes lesz, remélem.
Kaptam egy defektet a nyári gumin, ami kukás is lett. :/
Így felkerült a téli szett, majd tavasszal veszek új 19" gumikat.
1 hónapja csak napi 5-5 km-t kell mennem autóval.
Sajnálom használni ilyen távon a 159-t, mert be se melegszik, már állíthatom is le.
Ezért vettem egy kis szaladgálós Puntot, a 159-nek meg néztem garázst.
Télen amúgy se hátrány ha nem használom.
Már a 156 SW-m re is szerettem volna ilyen rendszámot, de sose jutottam el odáig Vele.
Most viszont elszántam Magam és megpróbálkoztam! Sikerrel! :)
Az első út az NKH -hoz vezetett, ahol szemlét kértem, mert B type -t szeretnék ebből- abból az okból kifolyólag. Miután megkaptam a papírt, hogy mehet (hozzáteszem nem volt zökkenőmentes), irány az Okmányiroda. Kifizettem a hadisarcot (17.000Ft) és 1,5 hét várakozás következett.
Közben elvittem az autót fényezőhöz, mert 1-2 karc volt rajta+ az előző tulaj által kifúrt lyukakat (a régi rendszám miatt) tüntesse el. (30.000Ft)
Majd miutan megérkezett a rendszám, elmentem, felvettem, felragasztottam és örültem! :D
Nekem nagyon bejön. Élőben még jobban.