Tagok >> sparco >> 156 SW 1.9 JTD >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:ezüst
Ismét téli álomra kerül az autó, megkímélvén ezzel a téli időjárástól, fagyoktól, útsótól.
Állás: 198.200 km, (2000km ment bele idén)
Most megfordult a fejembe, hogy ez az autó valószínűleg még havat sem látott.
Előző gazdájánál, Olaszba eleve nem, Nálam pedig télen sose volt elővéve. :)
2012 (vétel) : 169.500km - 183.400km 》13.900km
2013 : 183.400km - 196.200km 》12.800km
2014 : 196.200km - 198.200km 》2000km
2015 : 198.200km - 219.000km > 20.800km
2016. : 219.000km - 234.000km > 15.000km
Ezt az irományt Piritu cartárs blogjàból másoltam át, tehát nem az Én szellemi tulajdonom, de nagyon hasznosnak találtam, (mivel télen Én sem használom az autót) ezért elmentem ide magamnak.
1. A kocsit alaposan mossuk le, hagyjuk a szabadban megszáradni. Ha lehet, jól szellőzött helyen állítsuk le.
2. A lakkozott felületeket viasszal óvjuk.
3. A kéziféket ne húzzuk be, ne hagyjuk sebességbe, inkább ékeljük ki a kereket.
4. Az ablakot résre nyissuk ki.
5. Az autót szövettel, vagy lyuggatott műanyaggal takarjuk le. Ne használjunk légzáró műanyagot, ami a párát visszatartja.
6. A keréknyomást 0,5 bar-ral fújjuk a normál nyomás fölé.
7. Folyadékokat maxra töltöm. FIGYELEM! Fagyálló, téli ablakmósó kell!!
8. A tankban lehetőleg kevés üzemanyagot hagyok, így a biokomponensek miatt nem sok romlik meg tavaszra.
9. Leállítás előtt szoktam menni egy nagyobb kört, hogy a kipufogó átmelegedjen, és ne maradjon benne víz. A kondenzvíz belülről rohasztja el.
10. Télen a kondenzvíz képződés miatt sose indítom be a motort.
11. Szigeteletlen betonra ne álljunk, mert a talaj kipárolgása szintén korróziót okozhat. Ha ilyen a padló, tegyünk fóliát a kocsi alá.
Km: 197.969
Axiál csukló csere miatt, be kellett allitani a futóművet.
Nyíregyházán a Magyar Autóklub egyik szervizében (Nyíregyháza, Debreceni út 155.) végezték el, profi géppel, nagyon jó áron (3990Ft). Csak ajánlani tudom Őket!
Töltöttem navigációs progit a telómra, tökéletesen is működik, viszont hiányzott még egy tartó, hogy használhassam.
Sikerült beszereznem egy típusspecifikus (Samsung S3 -hoz való) tartót. A pozitívum még benne, hogy fedélzeti kamerának is használhatom így a telót, ha akarom. Na meg nem az a gagyi hatású, csíptetős univerzális cucc. :)
Újra visszakerült a szubcső hátra, új kábelezéssel.
Bekerült a gyári fejegység, amin ugyebár nincs RCA kimenet, ami elengedhetetlen az erősítő számára.
A hangszórók kábeleire csatlakoztattam egy RCA jelszint átalakítót és ezzel a probléma megoldódott.
Kellett már ez a kis +basszus! :)
2 Alfa mellé már igencsak illő egy ilyen tábla. :)
Rendeltem GT cartárstól 2 db matricát (egyet tartalékba), azt felragasztottam egy fehér műanyag lapra, majd fel a garázsajtóra. Tetszik! ;)
Kicsit lógott, így cseréltettem. Ruville került bele, új porvédővel. Most jön egy futómű beàllítás.
Km: 197.800
Időhiány miatt elhúzódott a dolog, de most rászántam magam és felgumiztattam Őket (215/45 R17), majd csavarokat vettem és mehettek fel. Kapott rejtett szelepeket a design miatt :) és kerékőröket, hogy kicsit nyugodtabb legyek, ha esetleg nem otthon parkolnék este.
Abszolút nem bántam meg a cserét. Gyönyörűek és ritkának mondhatóak ezek a 17"-s Teledialok. Főleg egy 156 -oson. :)