Mutasd

>> Autóápolás2014-11-05

Ismét téli álomra kerül az autó, megkímélvén ezzel a téli időjárástól, fagyoktól, útsótól.
Állás: 198.200 km, (2000km ment bele idén)

Most megfordult a fejembe, hogy ez az autó valószínűleg még havat sem látott.
Előző gazdájánál, Olaszba eleve nem, Nálam pedig télen sose volt elővéve. :)

 
>> Esemény2014-11-04

2012 (vétel) : 169.500km - 183.400km 》13.900km
2013 : 183.400km - 196.200km 》12.800km
2014 : 196.200km - 198.200km 》2000km
2015 : 198.200km - 219.000km > 20.800km
2016. : 219.000km - 234.000km > 15.000km

 
>> Autóápolás2014-11-04

Ezt az irományt Piritu cartárs blogjàból másoltam át, tehát nem az Én szellemi tulajdonom, de nagyon hasznosnak találtam, (mivel télen Én sem használom az autót) ezért elmentem ide magamnak.


1. A kocsit alaposan mossuk le, hagyjuk a szabadban megszáradni. Ha lehet, jól szellőzött helyen állítsuk le.
2. A lakkozott felületeket viasszal óvjuk.
3. A kéziféket ne húzzuk be, ne hagyjuk sebességbe, inkább ékeljük ki a kereket.
4. Az ablakot résre nyissuk ki.
5. Az autót szövettel, vagy lyuggatott műanyaggal takarjuk le. Ne használjunk légzáró műanyagot, ami a párát visszatartja.
6. A keréknyomást 0,5 bar-ral fújjuk a normál nyomás fölé.
7. Folyadékokat maxra töltöm. FIGYELEM! Fagyálló, téli ablakmósó kell!!
8. A tankban lehetőleg kevés üzemanyagot hagyok, így a biokomponensek miatt nem sok romlik meg tavaszra.
9. Leállítás előtt szoktam menni egy nagyobb kört, hogy a kipufogó átmelegedjen, és ne maradjon benne víz. A kondenzvíz belülről rohasztja el.
10. Télen a kondenzvíz képződés miatt sose indítom be a motort.
11. Szigeteletlen betonra ne álljunk, mert a talaj kipárolgása szintén korróziót okozhat. Ha ilyen a padló, tegyünk fóliát a kocsi alá.

 
>> Szerviz2014-10-29

Km: 197.969
Axiál csukló csere miatt, be kellett allitani a futóművet.
Nyíregyházán a Magyar Autóklub egyik szervizében (Nyíregyháza, Debreceni út 155.) végezték el, profi géppel, nagyon jó áron (3990Ft). Csak ajánlani tudom Őket!

 
>> Tuning és extra2014-10-29

Töltöttem navigációs progit a telómra, tökéletesen is működik, viszont hiányzott még egy tartó, hogy használhassam.
Sikerült beszereznem egy típusspecifikus (Samsung S3 -hoz való) tartót. A pozitívum még benne, hogy fedélzeti kamerának is használhatom így a telót, ha akarom. Na meg nem az a gagyi hatású, csíptetős univerzális cucc. :)

 
>> Tuning és extra2014-10-29

Újra visszakerült a szubcső hátra, új kábelezéssel.
Bekerült a gyári fejegység, amin ugyebár nincs RCA kimenet, ami elengedhetetlen az erősítő számára.
A hangszórók kábeleire csatlakoztattam egy RCA jelszint átalakítót és ezzel a probléma megoldódott.
Kellett már ez a kis +basszus! :)

 
>> Egyéb2014-10-28

2 Alfa mellé már igencsak illő egy ilyen tábla. :)
Rendeltem GT cartárstól 2 db matricát (egyet tartalékba), azt felragasztottam egy fehér műanyag lapra, majd fel a garázsajtóra. Tetszik! ;)

 
>> Esemény2014-10-28

Lőttem pár képet, a téli leállás előtt...

 
>> Szerviz2014-10-26

Kicsit lógott, így cseréltettem. Ruville került bele, új porvédővel. Most jön egy futómű beàllítás.
Km: 197.800

 
>> Tuning és extra2014-10-14

Időhiány miatt elhúzódott a dolog, de most rászántam magam és felgumiztattam Őket (215/45 R17), majd csavarokat vettem és mehettek fel. Kapott rejtett szelepeket a design miatt :) és kerékőröket, hogy kicsit nyugodtabb legyek, ha esetleg nem otthon parkolnék este.
Abszolút nem bántam meg a cserét. Gyönyörűek és ritkának mondhatóak ezek a 17"-s Teledialok. Főleg egy 156 -oson. :)