Megláttam, megtetszett, 450km-t utaztam érte, de megérte.
Km: 185.000
Szép volt, jó volt, imádtam!
Egyszer remélem lesz még Spiderem.
Eljött az ideje... lógott.
Újra a régi erejében!
Km: 262.000km
Garázsba elrakva, forgalomból ideiglenesen kivonva várja a tavaszt.
126.000km
Hosszú idő után végre eljutottam, hogy lefóliázzam a sajátom üvegeit is.
B oszloptól: LLumar ATR20, elsőkre+ szélvédőre: AIR80 ment.
Nekiálltam rendberakatni a gépet.
Amik cserélve lettek:
-komplett vezérlés szett, vízpumpával
-hosszbordás szíj
-szelepfedél tömítés
-féltengely gumiharangok
-első kutyacsontok
-Selénia Racing olaj
-levegő, olaj, pollenszűrő
-Tutela váltóolaj
-hűtőfolyadék
-Banner akksi
+ Főnix szőnyeg
Km: 124.000
Kapott az autó egy jobb hátsó SKF csapágyat (búgott már rendesen), + egy szett FK ültetőrugót+ egy Ricambi Originali :D gyertyaszettet.
Km: 222.650
Az autót Öcsémtől vásároltam meg, így ismert, jól karban tartott Alfa került hozzám.
2019.03.09.
- 2 külső SKF féltengely csukló
- 4 dugattyús Brembo fékek
2019.04.18.
- BOSCH ABS jeladó
- Gyári új szervó cső
2019.05.31.
- olajcsere: Selenia 5w30
- Gyári üzemanyagszűrő
- UFI olajszűrő
- Champion levegőszűrő
- Karbon pollenszűrő
- leeresztő csavar
2019.10.11.
- LUK kuplung szett
- Főtengely szimering
- Főtengely szíjtárcsa
- Contitech hosszbordás szíj
- Brembo 330-s féktárcsák
- SNR bal első kerékcsapágy
2020.01.02.
- Dayco vezérlés szett
- Hepu vízpumpa
- TRW alsó+ felső lengőkarok
- Új gyári szívósor
245.000km