350.000km-nél történt egy kis felújítás.
Cserélve lett:
- első-felső lengőkarok
- kutyacsontok
-stabilrúd szilentek
Valamint gyári első rugók kerültek be, mivel az előző tulaj előre ültetőket rakott, hátul gyárira hagyta...
Futómű beállítás megtörtént!
Műszaki 2 évre letudva ¡¡¡ Km állás: ★196.238★ (piros)
Egy FIAT logós bicskakulccsal vettem át az autót, ami valljuk be, nem éppen illett hozzá. :D Végre eljöt az idő, hogy lecseréljem! :)
Ebayen vettem, Angliából jött, és szép fém.
Elüzleteltem a Dezent szettet. Bár nagyon jól mutattak az autón, de régóta szerettem volna valami gyárit. Sikerült is, méghozzá a ritkább 17" -s méretben. (GTV -k gyári felnije)
Tavasszal kapnak egy kis kozmetikát, utána gumizás és mehetnek is fel az autóra.
Gondolkoztam egy ideje, hogy le kellene cserélnem a SONY fejegységemet egy gyárira.
-mert törekszem a gyári kinézetre
-mert esztétikailag jobban illik a középkonzolba
El is adtam a Sony-t egy cartársnak, és beszereztem egy gyárit.
Megvettem egy ,,kedves" Cartárstól, TwinSpark, alias Szabó Balázstól egy ,,hibátlanul működő" fejegységet, amiről kiderült, hogy nem működik a CD lejátszója.
Hosszú visszavásárlási hitegetése után természetesen szépen eltűnt, válaszra sem méltatott...
Na m1, ennyit a negatívumokról. Így hogy működik a rádió és az Aux In kábellel telóról és bármi más lejátszóeszközről hallgathatom a zenéimet, annyira nem is hiányzik a CD. :)
Az összkép végülis szép lett.
Lesz még vele némi átalakítás, de ez már egy másik Post lesz! :)
Beszereztem egy kábelt a Vateráról, hogy összeköthessem a gyári rádiót a telefonnal, így hallgathatom a rajta lévő számokat is.
Akadt vele egy kis problémám, ugyanis a rádió nem akart átállni rá, csak NO DISC-t írt...
Elvileg az SRC gombbal lehetne váltani, de nem ment.
Aztán véletlenül rájöttem, hogy ha kikapcsolom és úgy kapcsolom be, hogy nyomva tartom az SRC gombot, a ,,CD tár" kapcsol be (ami jelen esetben a lejátszóeszköz) és tökéletesen működik.
Külön köszönet Kareszka1984 -nek a segítségért! :)
Végre elkészült a kiszerelt hátsó ablaktörlő lyukat lefedő kupak.
A helyzet nem volt olyan egyszerű, mert sima gumidugó nem volt jó hozzá, mert kb. 5 mm-s kitüremkedő perem a lyuk körül.
Hosszas keresgélés után végre sikerült találnom valakit, aki leesztergálta Nekem a megfelelő kupakot. 1000 köszönet ezúton is Zoli 147 -nek, aki rögtön el is készítette Nekem, sőt egyedi módon még menetesre is megcsinálta, így belülről felcsavarozható. Egy végtelen rendes cartársat ismertem meg személyében! :)
A kupakot végül lefóliáztam, és csináltam neki egy műanyag kereszttartót, (amit a kiszerelt motor helyére rögzítettem) így belülről lett felcsavarozva, ezáltal biztos nem hagyom el.
Ennél jobban, szebben sztem nem lehet megcsinálni. Élőben még jobban mutat.
196.211km
Mai nappal el lett téve a kicsike a garázs mélyére. Alaposan lemostam, letakartam.
Valamikor tavasszal jön majd elő mély álmából! :) Akkor egy olajcsere és remélhetőleg hibátlanul teljesíti majd a jövő évet/éveket is.
Azért hogy ma is történjen vele valami, leszereltem a hátsó ablaktörlő lapátot, motorostól. Egyrészt mert Nekem így jobban tetszik, másrészt meg több kárát láttam, mint hasznát. Szinte soha nem használtam.
12.787 km- ment bele 2013-s évben...
340.000 km-nél.
Valósznűleg még a gyári volt benne. :o Ha nem velem történik, el sem hiszem... Én azt hittem, hogy volt már cserélve valamikor, de megkérdeztem az előző tulajokat és senki sem cserélt! :)
A ,,szarolasz" újra bizonyított! ;)
Dicséretre méltó! ;)
4
587