Látom sokan panaszkodnak, hogy nincs elég blog bejegyzés és nehezen jutnak információhoz a típusról.
Én is csatlakozom a blogosokhoz.
1 éve használom a gépet.
A tervek szerint fekete, distuctiv 150hp kerestem, de nem az lett. Most még nem is bánom ;-)
Megvételkor:
3 éves,67000Km 1,9 JTDm 8V from Belgium, köszönhetően Marcipán kollégának.
Igaz hogy csak 120Le, de nem volt rossz (1,6-os Stilo után) elsőre.
Megvételkor már feltünt, hogy nem melegedett fel a víz megfelelően. Olajcsere, szűrők, thermosztát Kb 40 000 HUF és minden rendben is.
Azóta 100.000 km van benne (99 400) és nem volt probléma.95 000-nél újabb olajcsre Mostanában a ball első futúműtől jönnek fura nyekergések. Valószínű lengőkar gumiszilent kopás.
2009.11.27.
Megvételkor kapott egy tuningboxot :Küberl V-CR tuningdoboz (Common Rail - Közös nyomócsöves) diesel gépjárművekhe (power tuning) (120 000HUF )
Így azért kellemesen lahet vele autókázni és kb fél L-el kevesebb a fogyasztás is.
2009.11.30
Majd xenon (20 000HUF)
2009.12.15
Ülésfűtés (45 000 szerelve)
2010.03.25
Mivel téli gumival vette és 16' kerekekkel, nyárra szereztem 18' felniket 235/45 gumikkal (130 000).
2010,04.20
Ezt követően egy multimédiás fejegység került beszerzésre( 90 000 HUF), aminek a végleges beszerelése még folyamatban van. A napokban szereztem hozzá tolatókamerát,tv antennát és beépítőkeretet (40 000). A beépítőkeret nem tökéletes, még alakítani kell rajta. Ez az egyik ok amiért nincs berakva. A másik az, hogy belémjöttek és a hátsó lökhárítóhoz most jöttek meg a kellékek(tolatóradar stb.) és a 2 együtt csinálom meg.
Tervben van még:
Tavasszal egy ültetés és egy küszöb garnitúra.
Röviden ennyi a történetünk.
A fóliázást majdnem elfelejtettem. Elsőkön a leghalványabb, a többin közeopes sötétségű. 20 eFt
0
542
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia