Tagok >> Zabbancs >> 164 2.0 TS 8V >> Blog
- Típus:164 2.0 TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:diplomatakék
Még körülbelül 2 hete van hátra és megy a ponyva alá aludni... :(
Amikor megvettem tavaly márciusban az előző tulaj elfelejtette közölni, hogy APEH tartozás, behajtás van rajta, bírósági végzés, és forgalomból való kitiltás... Vissza nem akarta venni az autót így szopóágra kerültem és azóta is betondzsungel között, parkolóban áll az autó...
Ennek a következtében nem is igazán költök rá, csak amennyit tényleg muszáj volt amíg össze nem dobok egy szép 33-asra :) Szegénykém ki is van már rendesen. Szilentek gyakorlatilag nincsenek alatta, gömbcsuklók, kormány összekötő, teleszkópok... Kipufogó is kirohadt alatta...stbstb
Sajnálom nagyon, mert nagyon megszerettem a 164-est, de hát ami nem az enyém arra nem költök.
Még a múlthéten megsétáltattam, Kecskemét - Szombathely oda-vissza, de az volt az utolsó hosszabb útja... :(
Most az esetek 95%-ában egyedül ülök autóba, és városba közlekedek, így nincs szükségem másik ilyen nagy dögre, ezért térek vissza a 33-ashoz. De az biztos, hogy lesz még 164-em vagy 166-om :)
Cserélek rajta egy két dolgot. Bár nem éri meg költeni rá, de sajnálom szegénykét így kap egy kis törődést. Kuplung munkahenger, trafó, termosztát és olaj csere.
Küzd az életéért, nem adja fel a harcot, nagyon jó gép és nagyon szeretem, de sajnos tavasszal megy a süllyesztőbe, nem szabad költeni rá többet. Ezt a kis karbantartást megkapja még, remélem ezzel kibírja még velem a telet és a tavaszt.
Ez volt az első Alfás találkozóm. A hideg ellenére köszi az élményt mindenkitől aki ott volt :) Ahol sok Alfa van én ott jól érzem magam, és a külső tényezők nem érdekelnek.
Győrben csatlakoztam a konvojhoz, már ez is hatalmas volt és jól indult az egész :) Az úton a mögöttem jövő kolléga lemaradt, egy idő után már a tükörben se láttam, de gondoltam én tartom a lépést az előttem lévőkkel, nem akartam megbontani a sort.
A bejutás érdekes volt, elég nagy tumultus volt, de már ott is jól éreztem magam...
Amikor végre bejutottunk, akkor már teljes volt a lelkesedésem :)
Beszélgettem pár emberrel, és láttam sok-sok gyönyörű autót, meg egy két "érdekeset" is :)
A párommal, meg egy haverommal mentünk, ha Ők nem panaszkodnak, hogy fáznak, és teljesen átáztak, akkor biztos, hogy tovább maradtam volna.
Jövőre remélem szebb idő lesz :)
Fogyasztás szempontjából nagyon nagyon kellemeset csalódtam az autóba!
Debrecen - Győr távon Budapestig 3 emberrel, csomagokkal 120-al végig a pályán, Pesttől Győrig egyedül, 130-140-el végig az átlag fogyasztásom 7,5-re jött ki!!!! Igen, 7,5 liter... :O
Városba is alig alig megy 8 liter fölé, de van amikor alatta tartom. Mondjuk abszolút nem pörgetem, mindig elváltok alacsony fordulaton. Végül is van benne erő meg nyomaték, nem kell agyon pörgetni. (De azért néha jól esik! Imádom a hangját) :)
Szépen apránként kezd össze állni az autó!!!! :)
Nagyon olcsón vettem, így egyértelmű, hogy nincs teljesen a toppon az autó, van mit csinálni rajta.
Szépen lassan haladok is vele.
- Elég szar volt az alapjáratom, sőt, néha csak 3 henger ment. Gyújtáskábeleim nagyon szarok voltak. Újonnan elég drágák, bontottat meg végül is csak nem akartam bele rakni, így elkezdtem keresgélni, végül zsír új kábelekkel megoldódott a helyzet 6500 Ft-ból :P
- Féklámpám hol megy, hol nem megy... ezt úgy vettem észre, hogy a parkolóházba ahova mindig állok, egy fehér falra szoktam rátolatni, és feltűnt, hogy hiába nyomom a féket a fehér fal nem lesz piros... kb 10 fékezésből 3-4nél nem megy a lámpa. Kontakt hibás a féklámpa kapcsoló, ezt sikerült beszereznem, minden rendbe most már... :)
- Tolatólámpám szintén nem megy. Illetve megy, de folyamatosan... tolatólámpa kapcsoló kicsit megzavarodott és folyamatosan ég a lámpám. Ezt is sikerült beszerezni újat 3000 Ft-ért.
- Hátsó lámpasorom, ami a csomagtartó ajtón van cserés, mivel a tolatólámpa szétolvasztotta az egész belsejét... Ezt is sikerült bontottan beszereznem, 2500 Ft
- Esztétikailag is változott az autó, tettem rá 15"-os Enzo könnyűfém felniket, nagyon sokat dob rajta :)
- Szokásos 164 betegség: kilincsek. Ezeket is sikerült rendbe raknom, már csak egy bal hátsó belsőt kell beszereznem.
Még ami hátra van: Gömbcsuklók, kormányösszekötő gömbfej és szilentek cseréje. Ezek után pedig elviszem egy számítógépes vizsgálatra. A műszerfalon minden mutató kevesebbet mutat mint ami a valóság (pl: 130-nál azt mutatja, hogy 80-al megyek) :)